oddis89 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 men det med watt.. watt har mye å si på hvor store og tungdrevne høttalere den klarer...... men ikke den watten produsenten skriver. det er den ekte watten som har noe å si BTW: ikke skyt meg om jeg tar feil. Tungdrevne høytalere trenger strømsterke forsterkere... Hjelper ikke om den har mange watt hvis den bare kan levere 40A feks... 4er ikke watt bettegneslen på hvor mye strøm den levere da?? store tunge elementer trenger mye strøm (watt) for å bevege seg BTW: ikke skyt meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 4er ikke watt bettegneslen på hvor mye strøm den levere da?? store tunge elementer trenger mye strøm (watt) for å bevege seg BTW: ikke skyt meg om jeg tar feil. Watt er effekt, ampere er strøm. Sikkert noen andre som kan forklare det mye bedre enn meg.. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 og jeg skal inn på elektro når sommerferien er over ehhe Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 og jeg skal inn på elektro når sommerferien er over ehhe Been there, done that... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå