SkiDMarK Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Var på hjemmesiden til BlueCom og sjekket det litt. Kom over at det var gratis å bytte fra telenor til bluecom ved speed fra 704k og oppover. Er det noe vits eller er det den samme dritten?? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hei ! Fikk selv BlueCom i dag. Bravida hadde rotet litt med linjen min, som skulle være oppe på mandag. Ringte på tirsdag (Rundt kl 1800) til Bluecom Support og dem tok strax kontakt med Bravida som ordnet opp. Kl 0800 dagen etter var det i orden :smile: Har 1024/256 linjen. På ITavisen test får jeg 1061 kbits. Meget fornøyd sålangt :smile: Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Blir nedlastingshastigheten hos Bluecom påvirket av opplasting som hos Telenor? For hos telenor kan jeg laste ned med 60-70kB/sek, men straks noen laster fra meg, så synker hastigheten til 20-30kB/sek eller mindre ... Ubrukelige Telenor ... Lenke til kommentar
Snask Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Quote: Den 2002-07-11 13:38, ufo skrev:Blir nedlastingshastigheten hos Bluecom påvirket av opplasting som hos Telenor? For hos telenor kan jeg laste ned med 60-70kB/sek, men straks noen laster fra meg, så synker hastigheten til 20-30kB/sek eller mindre ... Ubrukelige Telenor ... ADSL er half-duplex, så ja det synker. Det har ingenting med telenor eller noen annen isp å gjøre. ADSL er en avdanka teknologi, prøv sdsl istedenfor. Telenor har forresten satt opp hastigheten på alle abb. for å kompansere for den store overheaden (10-15%). Din maks nedlastningshastighet burde være rundt 88kb/sec nå på en 704/128 linje (det er hvertfall min). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå