Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen restarter innimellom uten forvarsel

Anbefalte innlegg

Innimellom når eg sitte på pc'en hende det at den restarte uten noke som helst forvarsel.... skjermen bare blir svart og så starte det opp på nytt... det skjer ikkje så veldig ofte, men når det skjer er det stort sett når eg er inne i spill eller videoredigeringsprogrammer... har og skjedd ein gong eg sat på sketshup...

Eine gongen kom det opp ein bluescreen med beskjed om "starter dumping av fysisk minne" den forsvant etter 1 sekund så eg fekk ikkje lest det som stod der utenom overskriftå....

maskinen er ikkje overklokka og eg har kjørt Prime95 i 5 timar uten ein einaste feil.... temp på CPU bør ikkje var noke problem; 55 load og 40-42 idle...

Kan det vera andre komponentar som blir for varme?

CPU: AMD Athlon 64 3000+ 2.0GHz

HK: MSI K8N NEO FSR

RAM: TwinMOS 1536MB 3x512

HD: 1x Seagate Barracuda 200GB S-ATA

1x Seagate Barracuda 200GB ATA100

PSU: NorthQ 400W

GPU: Gainward 6800LE

Det skjer såpass skjelden at det ikkje er eit stort problem, men det er sjølsagt sinnsjukt irriterande!!! Er det noken som har peiling på ka som kan vera feilen???

Eg har ikkje den ringaste anelse.................

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du kjørt memtest på minnet ditt?

Kanskje strømforsyningen din ikke er helt bra. Siden du under "load" av spill og videoredigerings programmer (Det bruker jo litt av skjermkortet), så kan det godt hende at PSU rett og slett ikke klarer og levere. Men tviler igrunn på det, siden du får en feilmelding om dumping av fysisk minne.

Du kan jo alltids gå inn på "System -> Avansert -> Oppstart og gjennoppretning -> System Feil -> Så slå av automatisk restart". Kanskje det vil fungere. Trikse litt der :p

Lenke til kommentar

Nå skjedde det igjen..... Gjekk in og slo av automatisk restart slik Moltrz sa.. pc'en stod innpå DC++ og lasta ned pluss at eg overførte filer mellom to harddiskar... så gjekk er ut i ti minutt og når eg kom tilbake viste det blåskjerm med feilmeldinga om at det hadde oppstått ein alvorlig feil, starter dumping av fysisk minne og alt det der.... så då var det bare å trykke på reset knappen....

Når eg gjekk frå dataen låg CPU på ein belastning på 20 - 60 % og temperaturen låg på ca 45 C på CPU.... så varme er ikkje problemet!

Når eg slo på maskina igjen kom det opp beskjed om at systemet var gjennopretta etter ein alvorlig fail og eg trykkte på at den skulle sende feilraport til windows...! fekk tilbake ein rapport om at det var ein drivar som hadde fororsaka problemet.. men at de var uvisst kva drivar det var...

Har kjørt ein memtest nå og den fant ingen feil....

Når eg forlot dataen før den stoppa låg minnebruken på ca 25%... det same som det er når maskinen står på idle omtrent.... ingen av programma brukte noko særlig ram...

Nå ser eg at CoreCenter har klikka litt mongo! Påstår at eg har 33C luft-temp i kabinettet og at CPU temp er 30C!! jo da.... stemme nok det..... :nei:

Har aldri vore sånn før!! Får prøva å restarta maskinin og sjå om det komme seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...