franksun Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 [frank@paranoid ~]$ /usr/local/bin/torsmo torsmo: cannot open directory Floating point exception Lenke til kommentar
ratix Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har du lest manualen? *ehem* Lag en .torsmorc hvis du ikke har laget den, hjelper det ikke så prøver du en gamlere torsmoversjon Lenke til kommentar
franksun Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 ja, jeg har lest manualen, og ja, jeg har en torsmorc Lenke til kommentar
ratix Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Prøv en eldre versjon, evt. installer fra en binarypakke hvis du ikke har gjort det. Endret 3. mai 2005 av ratix Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 gamlere Ordbok: gammel - eldre - eldst. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) æsj, nå får jeg flashbacks fra norsktimene.. edit: kanskje ikke så rart når min dialekt bruker ordet "gamlere" Endret 3. mai 2005 av ratix Lenke til kommentar
franksun Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 hjalp med eldre versjon, gitt. Støtter torsmo rss+ har søkt meg rundt, men finner ikke.no Lenke til kommentar
olear Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Torsmo støtter alt (såklart med litt hjelp av bash) Lenke til kommentar
franksun Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 noe irriterende som skjer, etter litt så forsvinner torsmo, så kommer den opp igjen, noen som har peiling? Lenke til kommentar
franksun Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 torsmo: /home/frank/.torsmorc: 2: no such configuration: 'double_buffer tipper jeg har for gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå