killerbill Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har dataen oppe ca. 24/7 som server, alt funker fint når jeg bare surfer på nette eller holder på med siden min ol. Men når jeg skal spille et spill eller noe sånt skrur dataen seg av iløpet av ca 1t. Jeg har renset alle vifter og hatt på kjølepasta. Kan det være fordi den blir for varm? eller kan jeg ha stlit den inn til å skru seg av? Jeg har ikke instarler noen form for sånn "Varme monitor" ! HJELP! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Feilpostet, prøv her, så har du større sjans for å få hjelp. Hvis du i tillegg dropper caps i topic og reduserer antallet smileys med 80-90% blir kanskje tråden ikke stengt heller... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 1. Du behøver ikke store bokstaver i emnetittel. 2. Ei behøver du overdrive med smileys. 3. Denne er feilpostet. Jeg referer til Nettiketten og oppfordrer til å prøve på nytt i kategorien "PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg