VegardStr Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 hei, eg hålder på å lage en hjemeside for myrvaagracing.com og siden blir slik www.myrvaagracing.com/index11.php klikk på den linken helt oppi høgre hjørne (tror ikke linken funker i Firefox, men hvis ikke, så kan dere gå inn på www.myrvaagracing.com/index.php hva synest dere om siden? noe som mangler vil helt ha et bra rasultat. Noen som vet om en bra online teller? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Dette var ikke mye å skryte av. Mangler/feil: Mangler Doctype Bruker table til layout (bruk css) Bruker tagger som har egenskaper css skal ta seg av (eks font) Bruker Iframe (ikke noe synd i seg selv, men du burde bruke php til dette, eller så enkelt som css (hvis du bare ønsker å vise den ene siden som ligger i iframe-feltet) Ellers synes jeg fargevalget var ikke pent, den skitne bakgrunne til en gyselig gulfarge passer seg ikke på webben. Rullefeltet på ramma i midten er klint opp i teksten til høyre kolonne. Du bruker svart tekst på grå bakgrunn, typografien var ikke noe pen (mange forskjellige størrelser og feil fontvalg) Nå trakk jeg imidlertid frem de negative sidene. Så lenge sida formidler et innhold tror jeg den gjør det den skal. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Så bruker du også <center> til å midtstille, den er utgått i HTML 4.0. Slike ting bør unngås! Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Dette var ikke mye å skryte av. Hvor mye mer nettside trenger du får å gi kritikk Jeg synes det var kult at menyen var på høyre side, men den trenger litt padding. Er det virkelig nødvendig å bruke iframe også? Mye tøffere som siden strekker seg etter innholdet. Tekststørrelsen på menyen øverst er selvfølgelig for liten i forhold til voten. For øvrig litt orddelingsfeil + div språlting. Ang fargen; Kan du ikke jobbe litt mer med å skape en gulfarge som går greit med gråfargen i bakgrunnen? Ta utgangspunkt i noe gjennomført, for eksempel en gocartbane. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) - Endret 15. oktober 2018 av Cerb89 Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 style="text-align:{left,center,right};" Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvorfor i all verden skal du ha siden i popup, når du kan ha den i et vanlig vindu? Popup er siste utvei. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 style="text-align:{left,center,right};" Eeller denne metoden (som er like rett); .tekst { text-align: left; } <p class="tekst">Tekst her</p> Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) - Endret 15. oktober 2018 av Cerb89 Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Mine tanker: - Unødvendig popup - Uklar :hover på menyen - Uklare linker under bildene - Litte passende fargekombinasjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå