uranus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei! Vil lage bra blogg nå, men hva er det absolutt beste systemet du vet om? Jeg vet allerede om wordpress og cutenews. Men er det flere? Det er da snakk om en norsk blogg. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Ja vet, men vil helst ikke bruke noen av de news greiene.. Ikke spør hvorfor Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hva med å prøve å lage noe eget? Er det et alternativ? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Det beste er etter min mening å lage selv, men hvis du ikke kan/vil det så synes jeg EBA-News er ganske bra. Men det er en smaksak. Edit: Skrivefeil Endret 3. mai 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Meits Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Men poenget med en bloger vel å få mange besøkende, og det må da være lettere når man er i et bloggsystem? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Textpattern er min favoritt. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Wordpress <3 Mye bedre enn alt annet jeg har prøvd Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Wordpress! Bedre enn AJ-fork og Nucleus (som er de jeg har prøvd) vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå