gulveis Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har SX1 og den innebygde mp3-softwaren stopper ofte å spille etter en låt selv om jeg har satt på Shuffle. Har noen et tips til andre mp3 softwares til SX1 som fungerer bedre. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Lonelycatgames UltraMP3 funker vel.. Mer info på www.lonelycatgames.com Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Hei og takk for tipset! Vet du om denne softwaren har Shuffle så at den spiller musikk i tilfeldig rekkefølge? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, det skal jeg mene at UltraMP3 skal være i stand til. Du trykker velpå "Shuffle" istedenfor å spille av spilleliste ("Playlist"). Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, jeg lastet ned demoversjonen og den har Random og det fungerer bra. Det eneste er at designet på samtlige bakgrunner og tekst ser veldig "harry" ut. Det likner på Amiga-software på slutten av 80-tallet. Ikke at det har så veldig mye å si, men jeg ville foretrukket litt renere og enklere design med større og tydeligere tekst. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Du kan jo mekke din egen skin da Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Ok, jeg fant ikke ut hvordan man mekket skin på de ti minuttene jeg hadde til rådighet i demoversjonen. Det så ut til at det lå ca 5 skin inne. Vet du hvordan man får laget egen skin? (For eksempel et eget jpg-bilde.) Teksten - får man gjort noe med den også? Vet du om denne mp3-spilleren "stjeler" mer ressurser / batterikapasitet enn den integrerte SX1-mp3 playeren? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Med spilleren "MP3Player" kan du velge hvilket skin du vil ha. Da søker den bare opp alle bildefiler som ligger på telefonen, så kan du velge selv:) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Skal du høre på musikk eller se på bakgrunnen ? Skal du ha skin så må du nok ilegge deg litt arbeid desverre. Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Egentlig er jo ikke bakgrunnen så utrolig viktig. Digger egentlig designet på den innebygde mp3spilleren jeg, enkelt og rent. I tillegg er den rask, grei og lydkvaliteten er topp! Har ikke funnet noe tilsvarende program. Det eneste problemet er at shuffle-funksjonen fungerer gjerne på en låt, og så må jeg ta opp telefonen på nytt for å sette på en ny låt, noe som burde gått av seg selv. Mulig at UltraMp3 er det beste alternativet. Bare synd man ikke får byttet ut de urolige bakgrunnsbildene, klarte ihvertfall ikke finne ut hvordan man endret dem på de 10 minuttene jeg hadde til rådighet. Hvis noen vet om det er mulig å legge inn sin egen og mer rolige bakgrunn setter jeg pris på svar. Og teksten ville jeg gjerne hatt littegrann større, for den var veldig knotete. Nå har jeg lastet ned en rekke demoversjoner av mp3 spillere. Den eneste jeg ikke har testet er Mp3 Gravity, for den finnes det ingen gratis demoversjon av. Konklusjon er at det finnes mange med veldig dårlig lyd, noen hakker i låtene konstant, andre er ikke brukervennlige i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå