WorldWideWeb Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei alle sammen. Jeg har kjøpt en ny pc som funker greit, men den gamle pc'en min skal jeg selge til faren min. Han har kjøpt ny harddisk. Jeg tok den jeg hadde i den gamlen å satte de i den nyen P.G.A viktige documenter jeg har. Men jeg får ikke til å legge in Xp på den gamle. Jeg måtte ordne den slik at den var klar til bruk. (norsk XP professional) Det er det jeg har no på den nye maskina også. Dette sjer: Jeg starter maskinen..... går inn på bios og ordner slik at cd'en (xp) blir den første hardwaren som starter. (first boot device).... dette kan ALLE. Så innstalerer jeg XP på den partisjonen som er der til å begynne med. Jeg skal ikke dele den opp. Så kommer FORMATERING... også begynner den å legge inn noen windows filer... dette er normalt da!!! Men så restarter den, og det er også normalt... pc'ene restarter veldig ofte under windows innstalasjoner. Men etter restart så begynner den helt på nytt. Jeg må formatere og slette windowsen som allerede er innstallert...står det... Jeg sjønner ikke hvorfor den ikke fortsetter innstalasjonen.... noen som har hatt det samme problemet??? plz hjelp meg??? kan det være noe jeg har plugget feil som forårsaker dette??? Tusen takk for hjelpen.... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Sett harddisken som second boot device edit: Og ta ut win cden Endret 12. mai 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Får du blå skjerm før den starter på nytt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 hehe;)husker jeg slet med det samme bare ta ut Win Xp cden fra cdromet når den restarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå