ådne Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Etter en formatering har jeg netopp innstalert NERO på ny. Jeg går inn i NERO, men programmet finner ikke min NEC DVD brenner! Brenneren er koblet til. Hva kan da problemet være? Takk for svar! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Pass på at du har siste Nero versjon (per i dag 6.6.0.12). Noen Nero OEM versjoner virker kun med noen brennere, f.eks en Lite-On Nero OEM virker kun med Lite-On brennere osv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har bare NERO5. Der har du perhaps problemet ditt. Hent ned siste version av nero på hjemmesidene dems Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jepp - nero 5 støtter ikke så nye brennere. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Det koster jo penger å oppgradere til 6! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 http://www.cdburnerxp.se/ Dette programmet kan du prøve. Bruker det på jobben, det funker helt OK. Lenke til kommentar
reallars Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvis du ikke har gjort det, kan du jo også prøve å installere Nero 5.5.10.56 som er den absolutt siste Nero 5 som du finner HER. Jeg gjorde det, og da funket det fint, og Nero fant en ganske ny HP-DVD-brenner som ikke ble funnet før jeg oppdaterte. Hvis du prøver dette og det funker kan du jo si hvilken NEC-brenner du har, så jeg kan kjøpe den selv! Lenke til kommentar
rhumbor Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg fikk nettopp samme problemet med min brenner....det jeg gjorde var å kjøre et program som fulgte med Nero som het Nero InfoTool. Denne søkte gjennom all hardware på maskinen og fant da brenneren. Så trykket jeg på lagre og startet Nero på nytt og alt var i skjønneste orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå