jering Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er det noen som har erfaring med respons på supporten til Medion Norge? Jeg har sendt de mail 2 ganger på en måned uten å få svar. Problemet er at TV-utgangen ikke virker lenger, vises kun "LCD" i lista når man trykker Fn+F3. I tillegg til at CD/DVD-stasjonen kommer bort etter å ha vært pålogget en stund, kommer tilbake etter en restart. Har prøvd å re-installere Win XP på nytt, men ingen endring. Har en Cybercom WIM 2030. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Medions mailsupport er dessverre ikke så mye å skryte av. Ring dem heller på 800 84 300 Det er forøverig Compare Support som reparerer maskinene. De holder til på Skullerud i Oslo. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Supporten var veldig bra helt til å begynne med. Men det tok fort slutt. Jeg fikk dette svaret fra Coop Vi anbefaler at kunden ringer 21 50 27 20. Åpent fra 09.30 - 22.00 7 dager i uken. Med vennlig hilsen Coop Norge AS Lenke til kommentar
obos Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 hva om de ikke tar telefonen da? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 hva om de ikke tar telefonen da? 6397601[/snapback] Har du forsøkt å ringe dem ? Ingen vits i å evt ta sorgene på forskudd.. :-) Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ikke ring til produsenten når det gjelder garanti/reklamasjon ! Ta kun kontakt med selgeren og krev at han skal ordne opp. Hvis de ikke klarer det så krev pengene tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå