Jørgen Sørheim Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg har spurt om dette ørti ganger før, men: er det mobbere som skal diktere hvorvidt homofile skal få adoptere? Eller at tykke mennesker med rødt hår og dårlig syn skal få barn? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Noen som har hørt utrykket "mora di er en mann"? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg synes hvertfall det er temmelig skummelt å kødde med naturen på et så fundamentalt nivå, når man f.eks spleiser DNA fra to menn eller kvinner for å lage et barn... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg synes hvertfall det er temmelig skummelt å kødde med naturen på et så fundamentalt nivå, når man f.eks spleiser DNA fra to menn eller kvinner for å lage et barn... Det skjer da ikke. Men la oss si det en gang blir mulig. Hva er egentlig så gale med det? Kan du argumentere for det eller er det bare føleri? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hva er egentlig så gale med det? Rent bortsett fra de etiske, moralske, praktiske og medisinske grunnene mener jeg muligheten for uopprettelig skade på den menneskelige genpoolen, og særlig y kromosomet, er tilstede. Man skal ikke ta lett på det å kødde med naturen, bare se på alle de nye sykdommene som er oppstått med menneskelig arroganse og uforsiktighet. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg tror selv at et barn må føle seg mobbet eller plaget av å ha homofile foreldre- Nyere forskning sier at et barn som vokser opp med homofile foreldre har det lik så godt, om ikke bedre enn andre barn,... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Nyere forskning sier at et barn som vokser opp med homofile foreldre har det lik så godt, om ikke bedre enn andre barn. Kom gjerne med dokumentasjon/linker som forteller litt om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå