aresten Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 hei. hører at dette kortet skal yte ganske godt! noen som har hat et sånt? har hørt at man kjører doom 3 på d! Lenke til kommentar
JimL Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 hei. hører at dette kortet skal yte ganske godt! noen som har hat et sånt? har hørt at man kjører doom 3 på d! Det yter ganske godt for alderen, samme gjør ti4600 (som jeg fortsatt har). Det er derimot vesentlig stor forskjell på "kjører" og "KJØRER", mitt kort sliter nemlig på middels+ kvalitet i både Doom3 og HL2. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er et rimelig bra kort, men begynner så absolutt å merke alderen nå ja. Hvis du vurderer å kjøpe det brukt håper jeg det er veldig billig. Vil uansett være bedre å kjøpe helt nytt, som f. eks 6600GT. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Å kjøre Doom3 på det er ikke en umulighet, en (fattig) kompis av meg runda Doom3 på et GeForce3. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå