Henrik Salthe Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 LEGO-sett basert på Star Wars-filmene har vært i handel i flere år, og har blitt en stor suksess for den danske leketøysgiganten. Hva er da egentlig vitsen med å lage en virtuell utgave av legobrikkene? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Får man installert spillet på Norsk også? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Prøvd demoen, virkelig et moro spill. tror nesten jeg skal skaffe meg dette Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er et konge spill, fryktelig bra grafikk til å være et barnespill litt vanskelig styring i begynnelsen men det anbefalles på det sterkeste Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har prøvd demo-versjonen, og likte spillet utrolig godt. Er overrasket over at spillet har fått så god kritikk/terningkast/score mange plasser. Skal kjøpes til PS2 om jeg har igjen penger etter russeferinga Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 spillet er nå moro nok, men utrolig kort. Bare så dere vet det. Spilte det 4 timer og var ferdig med det. Korteste spillet eg har spilt. Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 herregud, eg nå veit eg kva eg skal kjøpe boren min som blir 7 år Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Rart at de kommer ut med dette før den siste filmen, man skal visst kunne se slutten her. Btw for å pirke litt så er Darth Maul en Sith, ikke en Jedi, det er en stor forskjell :-) Tror nok ikke det her helt er spilelt for meg nei Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg tror jeg må prøve dette. Grafikken var ikke imponerende, men i alle fall bedre enn grafikken på EE2. Bærer dette spillet preg av konsoll? Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 "I tillegg er det noen av figurene som er litt vanskelige å kontrollere, og da i særdeleshet Yoda. Når han ikke har lyssabelen trukket, krongler han seg av gårde med stokk som en annen gamlehjemspasient, utrolig mye tregere enn alle de andre figurene i spillet. Når han er bevæpnet, hopper den grønne gnomen rundt omkring i stedet for å gå. Man har med andre ord valget mellom en geriatrisk neddopa sløving eller en ukontrollerbar hyperaktiv barnehageunge rusa på koffein og ecstasy." :!: Anyway, hørest ut som et morsomt spill, det må prøvest Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 "I tillegg er det noen av figurene som er litt vanskelige å kontrollere, og da i særdeleshet Yoda. Når han ikke har lyssabelen trukket, krongler han seg av gårde med stokk som en annen gamlehjemspasient, utrolig mye tregere enn alle de andre figurene i spillet. Når han er bevæpnet, hopper den grønne gnomen rundt omkring i stedet for å gå. Man har med andre ord valget mellom en geriatrisk neddopa sløving eller en ukontrollerbar hyperaktiv barnehageunge rusa på koffein og ecstasy." :!: Anyway, hørest ut som et morsomt spill, det må prøvest Så sant som det sies.. Han er helt umulig å kontrollere Dette spillet her er helt genialt. Likte måten spillet er laget på. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Lego Star Wars topper salgslistene i storbritanina! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 "I tillegg er det noen av figurene som er litt vanskelige å kontrollere, og da i særdeleshet Yoda. Når han ikke har lyssabelen trukket, krongler han seg av gårde med stokk som en annen gamlehjemspasient, utrolig mye tregere enn alle de andre figurene i spillet. Når han er bevæpnet, hopper den grønne gnomen rundt omkring i stedet for å gå. Man har med andre ord valget mellom en geriatrisk neddopa sløving eller en ukontrollerbar hyperaktiv barnehageunge rusa på koffein og ecstasy." :!: Anyway, hørest ut som et morsomt spill, det må prøvest Så sant som det sies.. Han er helt umulig å kontrollere Dette spillet her er helt genialt. Likte måten spillet er laget på. Når han går rundt med stokken sin, kan du trykke på den knappen du har satt som hopp, så hopper han oppå en flyvende plattform han har... i lomma? Uansett, da beveger han seg mye mer kontrollerbart enn med lyssabelen, og fortere enn med stokken. Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Lego Star Wars topper salgslistene i storbritanina! :!: :!: :!: :!: nesten som eg ikkje trur deg zefler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg