Arne_F Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hei! Jeg kjøpte meg en Honda MBX 125 for en liten stund siden, som var importert fra sveits. Og for at jeg skal få registrert sykkelen må jeg vite om sveits ble EUmedlem før 1984 (sykkelens produksjons år) for at det skal være godkjente EU regler. Er det noen som kan svare meg på det? MVH. Rune F Endret 3. mai 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Sveits er ikke medlem av EU. Edit: Og har aldri vært det. Endret 3. mai 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
2ndUSmarines Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Et produkt kan være godkjent av Eu selv om landet ikke er medlem, mye av det søppelet vi importerer fra knia dtår det "ec" på eller noe Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Iom at det kun er få år siden Sveits ble medlem av FN tror jeg ikke noe EU-medlemskap er rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Fant ut av honda'en er ikke godkjent av EU, så det hjelper meg ikke særlig mye om Sveits er eller var medlem... Men takk for svarene. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Trådstarter sier at saken er løst, så da stenger vi denne. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg