DarkSlayer Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg er ingen gamer i den forstand at jeg kjøper mange spill og spiller masse spill, bruker masse tid på spill, kjøper blader om spill og chatter om spill dagen lang. I'm just a guy really... Gamer.no er jo et bra konsept, men må si jeg har lenge mislikt designet og det rotete bildet generelt. Hvis jeg vet om et spill og er på jakt etter en anmeldelse for det spillet så funker gamer.no. Jeg finner det jeg trenger hvis jeg vet hva jeg vil ha. Hva om jeg bare lurer på hvilke spill som har kommt ut i det siste? Du har jo listet opp de 6 siste artikklene ... og vil du ha mer så får du en lang grå liste... greit å lese en lang liste med svakt grå farger på bokstavene (det er jo ingen svaksynte som spiller spill så de kan vi la vær å bry oss om). Men listen er jo bare en lang oppramsing av tittler i svak grå farge (trekk for gardinene, eg ser jo ikkje skrifta). Hadde vært bedre med en liten omtale i tillegg til tittelen, slik som fremsiden av hw.no ... du får en forsmak, og kan lettere sortere ut interessangt fra det motsatte. Det gjelder nok alle andre lister også. Nyheter gidder jeg aldri å lese for der står det stort sett svada, og listen innbyr ikke til lesing. "Barbarer og zombier" ... ååh spennende ... Min misnøye går stort sett på brukergrensesnittet og hvordan ting ser ut (det ser ikke ut), og at mangel på informasjon ikke byr på å slå i hjel tid på gamer.no Har det kommt ut noen nye kule rollespill i det siste? Får ikke det svaret sånn opp i dagen med mindre du surfer her hver dag, eller leser nøye igjennom en mengde grå og kjedelige lister. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg ser at du henger deg veldig opp i at fargen på fonten i artikkellistene og utgivelseslisten vår er grå. Dette blir sterkt forbedret i nye Gamer.no som lanseres om et par uker. Jeg vil ikke gå inn på akkurat hvordan det vil se ut, men det blir pent, ryddig og oversiktelig. Derfor vil jeg vente med å svare på dine kommentarer til designet vi jobber knallhardt med er offentliggjort. Jeg tror du vil finne det vesentlig enklere å navigere i på alle mulige fronter. :-) Men takk for innspill. Det setter vi alltid pris på. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Dessuten er det jo bare å velge en annen skin (gå inn på Gamer via HW eler Barbara). BTW: Nesten trist at dere skal komme med ny side, synes denne er kjempefin, jeg! Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 [iC,03/05/2005 : 20:43]Dessuten er det jo bare å velge en annen skin (gå inn på Gamer via HW eler Barbara). Trådstarter snakker om Gamer.no, ikke forumet. [iC,03/05/2005 : 20:43]BTW: Nesten trist at dere skal komme med ny side, synes denne er kjempefin, jeg! Gamer.no er ikke stygg på noen måte, men det er rom for veldig mange forbedringer for å gi leseren en mer strømlinjeformet opplevelse. Noe de mange hundre tilbakemeldingene vi har fått i løpet av det siste året tilsier. I tillegg presenterer vi en del nye funksjoner som jeg ikke har tenkt å røpe nå - men som igjen vil markere oss som den ledende spillsiden i Norge. :-) Lenke til kommentar
NdreS Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Dette høres fantastisk ut! Forandring fryder. Gleder meg til å se den nye sida! Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er helt enig. Det gamle designet var utrolig pent, men rotete og uoversiktelig. Dessuten virker det som det er alt for mye reklame, med den SVÆRE reklameplakaten i midten. Dessuten må dere legge til bilder/logo fra alle artikklene (de store, lange) sånn at slipper å lese alle når man er på jakt etter noe spessielt. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det blir ikke mindre reklamer (heller ikke mer). Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kan hende jeg roter litt, men jeg savner en slags produktoversikt. Vet at det finnes på alle spill titler, men hvordan finner jeg fram til dem? Vil forslå en egen menysak som heter spill/produkter e.l. Så får man opp hvilken sjanger. Klikker deretter på feks RPG. Så kommer Kommende spill, fjorårets spill, profilerte spill osv osv osv.....Mange muligheter. Som sagt....kanskje det finnes.....har en tendens til og rote litt! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det finnes ikke. Dette er noe av det gamer.no jobber med i den nye versjonen . Jeg syns designet er fint jeg... Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 typisk meg - klager og syter 2 uker før en oppgradering skal skje .... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Synes gamer.no er fin som den er jeg. Men gleder meg likevel til den nye versjonen. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det jeg synes er plagsom er at det er 5 millioner tråder om WoW, og når jeg kommer på forumet for å se etter nye tråder, så er det søren meg WoW igjen =/ min eneste klage Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det blir ikke mindre reklamer (heller ikke mer). Jeg sier ikke mindre reklame. Bare bedre plassert sånn at den ikke er så plagsom. Noe sånt som det som er på hw.no hadde vært greit Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det blir ikke mindre reklamer (heller ikke mer). Jeg sier ikke mindre reklame. Bare bedre plassert sånn at den ikke er så plagsom. Noe sånt som det som er på hw.no hadde vært greit Ah, det blir forbedret. :-) Jeg velger å endre emnefeltet fra "Ting jeg misliker med gamer.no" til "Hvorfor grå og kjedelige artikkeloversikter?" slik at vi unngår en slik samletråd for ris. Det er veldig uoversiktelig og unødvendig når vi har en dedikert kategori for formålet. Lenke til kommentar
Specter Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 liker siden som det er jeg, har ingen problemer med å finne frem eller lete opp diverse artikler jeg er interresert i. men jeg har lagt merke til at artikel-tittel og genreèn går i hverandre noen ganger, feks at tittelen blir lagt OVER den røde skriften, men det er ikke et problem, finner jo frem som sagt. preview på hvordan nye gamer.no blir ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 preview på hvordan nye gamer.no blir ? her er linken, men du må love meg at du aldri gir den til nokon da det nye designet er hemmelig. http://gamer.no/ Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 jeg har lagt merke til at artikel-tittel og genreèn går i hverandre noen ganger, feks at tittelen blir lagt OVER den røde skriften Hm, hvilken rød skrift snakker du om? Kan du gi meg et skjermbilde som illustrerer dette problemet? Hvilken browser bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå