thor90 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hei! Jeg har sett reklamene og slikt om www.24club.no Jeg har sett at de har en reklame for et kjøleskap med PC-skjerm på, men jeg kan ikke se at det står pris eller bestill eller noe slik. Er det noen som vett hvor man kan få kjøpt en slik (kommer ann på pris)!! Det hadde jo alltid vært moro med en kald cola bak pc-skjermen! Endret 3. mai 2005 av thor90 Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har selv vært inn på 24club.no For meg ser det ut som en fancy hjemmeside, men der stopper moro også.. Tror ikke Tine selger noen som helst, typisk norsk... De vil bare ha lettlurte tvseere til å klikke seg inn på siden... Da er f.eks Tuborg sine hjemmesider mye bedre, der man f.eks kan kjøpe tuborg kjøleskap osv. www.tuborg.dk PS forutsatt at du bor i Danmark... Lenke til kommentar
thor90 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg sendte en melding til Egil som har laget 24club sinden og de sa at de varene gikk ikke ann å kjøpes, fikk jeg til svar! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 helt bak mål, men alle elkjedene har det. VEt både siemens og samsung tilbyr slike kjøleskap... bruk heller penga til noe vettugt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå