Gå til innhold

Når kommer Siemens M75?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har allerede bestilt M75 fra mpx til noe under 2300... skal vistnok få den inn 03.06.

Vurderte å kjøpe fra komplett men så at det var ganske lang kø der (antar at det egentlig går raskt når telefonen blir tilgjengelig men...).

For noen eksamner sin skyld håper jeg at den ikke kommer altfor tidlig i juni :p

Syntes ellers at det er litt rart at cx75 på en del sider blir priset over m75 som egentlig er en dyrere telefon men antar at dette endrer seg etter lansering.

Lenke til kommentar

Hvis det som står i dataarket for m75 stemmer (databladet ligger her) stemmer ser det ut som den skulle støtte ladere, handsfree og datakabler for tidligere serier (ihvertfall x65 serien...).

Nå følger det også med stereo handsfree med m75 da (tror ikke det følger med til cx75...).

Edit: For de som er innteressert i cx75 ligger databladet her, ser der at det ikke følger med stereo handsfree eller rs-mmc minnekort. Det siste kan egentlig være like så greit da man som regel pleier å ha større en det som følger med men skjønner ikke hvorfor de har fjernet stereo handsfreen men...

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Ja, alt utstyr til M65/CX65 funker på de nye også.

Dette er sikkert et helt sinnsykt dumt spørsmål, men måtte brae når du påstår at man kan bruke ALT utstyr fra CX65 til CX75.

Jeg spør ikke for å være ekkel, men fordi jeg lurer.

CX75 og CX65 er jo såpass like, så kan man bruke CX65(eller cx70, som jeg har)-deksler på CX75?

Kan hende jeg kjøper CX75 rundt årsskiftet, men liker ikke fargen på den.

Lenke til kommentar

Er definitivt utskiftbare deksler på CX75 ja.

Hvis du ikke liker de originale fargene, er kanskje den svarte versjonen noe for deg :)

Men ikke godt å si om/når den kommer til Norge. Den på bildet er Vodafone-brandet, så kanskje de har den svarte eksklusivt.

A050503_ADA_SIEMENS_CX75_BLACK_02_N.JPG

Lenke til kommentar

Hvis du ikke liker de originale fargene, er kanskje den svarte versjonen noe for deg :)

Men ikke godt å si om/når den kommer til Norge. Den på bildet er Vodafone-brandet, så kanskje de har den svarte eksklusivt.

Denne telefonen ser jammen fin ut i sort deksel. Jeg har altid likt telefoner med sort deksel.

Lenke til kommentar

Hvor har du lest at det er utskiftbare deksler? Jeg har ikke sett noe om det men...

Hvis du tenker på den grå plastikkbiten som kommer frem på toppen av telefonen så har jo M75 også denne men den har jo ikke utbyttbare deksler...

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

:love:

Så fin den var i svart!

Har bare sett i kjedelig grå!

Å, som jeg fikk lyst på den nå :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Er det bare meg, eller sto det Vodafone på den telefonen?

Da kan det jo bety at det er Vodafones versjon av CX75... :mad:

Da trenger den jo ikke se sånn ut i Norge...

Vodafone selger én modell i Norge, K508i og den er klin lik K500i unntattt fargevalg og den überstøgge Vodafone-logoen.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller sto det Vodafone på den telefonen?

Da kan det jo bety at det er Vodafones versjon av CX75... :mad:

Da trenger den jo ikke se sånn ut i Norge...

Vodafone selger én modell i Norge, K508i og den er klin lik K500i unntattt fargevalg og den überstøgge Vodafone-logoen.

Er det bare meg eller har ikke du lest posten hvor bilde ble postet? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...