Gå til innhold

firmware oppdatering sx1

Anbefalte innlegg

Jeg Skal Oppdatere Firmwaren På Min Sx1. Jeg Skjønner Ikke Hvorfor Jeg Ikke Får Til Dette. "Hvis Jeg Skal Sjekke Hvilken Firmware Versjon Jeg Har, Presser Jeg #06# Og Så Trykke På Info" Står Det I Veiledningen, Men Hvilken Knapp Er Det?

- You need to check which firmware variant is used on your SX1.

- You can find out the software variant of your phone, if you press *#06# in the idle screen and then select INFO.

SVN: xx is the software release number in the phone.

If you scroll a little bit down with the joystick, you will find "Rolf Variant Name:"

This is the name of the software variant and only the same version can be updated into your phone.

Endret av gulveis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JEG SKAL OPPDATERE FIRMWAREN PÅ MIN SX1. JEG SKJØNNER IKKE HVORFOR JEG IKKE FÅR TIL DETTE. "HVIS JEG SKAL SJEKKE HVILKEN FIRMWARE VERSJON JEG HAR, PRESSER JEG #06# OG SÅ TRYKKE PÅ INFO" STÅR DET I VEILEDNINGEN, MEN HVILKEN KNAPP ER DET?

1. Du trenger ikke å bruke store bokstaver. Det er tegn for roping/brølig og blir sett på som uhøflig. I verste fall kan det resultere i at tråden din blir stengt.

2. Trykker du *#06#, kommer først serienummeret opp. Valgtastene er da: Venstre - "OK" og Høyre - INFO. Det er tasten du leter etter.

Lykke til med oppgraderingen :)

Lenke til kommentar

Takk For Svar! Jeg har visst merkelig nok SVN: 12 så da er den visst ikke så gammel som jeg trodde.... Jeg beklager sterkt hvis noen ble provosert av at jeg hadde store bokstaver... Det var virkelig ikke meningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...