SatanClaws Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Fikk ATI kortet i dag.. Club 3d lovte meg en overaskelse i posten!! Sapphire Radeon X850XT Bench Endret 6. august 2005 av SatanClaws Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sykeste jeg har sett. Kortene kan jo umulig har blitt kjølt ordentlig. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...9107&hl=toasted Da har du ikkje sett det der? heh... Joda, var ganske så sykt dette her også. Eg fikk mine kort på garantien. Og i likheit med trådstarter tok eg eit ati x800xt pe kort i stade for enda eit nvidia kort. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvis det er status å ødelegge kort: så har jeg ødelagt to POV 600GT kort, merkelig nok på originale klokkefrekvenser 500Mhz på Core og 1100 Mhz. Dette tror jeg skyldtes dårlig kjølepasta rett og slett. Fikk kort på garantien fra netshop, og det var jeg ikke sein om å få artic silver 5 på mellom vifte og GPU, og da funket det utrolig bra. Etter det har jeg kjørt en POV IceChameleon 318 grams vifte på 550Mhz på core 1150Mhz på memory. Funker greit. Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Vil legge til at jeg ikke hadde noen AKTIV kjøling av de spenningsregulatorene som tok fyr... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Å fytty helvette. Har du satt fyr på de? Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Ikke med vilje i allefall... var også bare ett kort som tok fyr, det andre bare daua... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 synd ja, men nå har du i det minste fått et nytt et Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Hvorfor ventet du ikke til de nye ATI kortene kommer? Er litt skeptisk selv, skal kjøpe en ny data med Sapphire Radeon x800xl Ultimate eller ventetil de nye kortene kommer. Endret 6. august 2005 av St.Matias Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Hvis du hadde sett litt etter, så hadde du sikkert lagt merke til at det første inlegget ble laget 05.03.2005 altså for 5 måneder siden... Ellers som alternativt grafikkort hadde jeg et 2dkort. Var noen som foreslå å vente allerede da.... Tror jeg hadde blitt rimelig gal i mellomtiden ..... hehe Jeg "fikk" vel aldri noe nytt kort, jeg kjøpte det vel, og det gjorde jeg for 3 mnd siden... Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Stakkars fyr Først brenn han kortan å så e det beste folk kommer opp med å si at han skal vente 5-7 månda på et nytt ATI kort Nei kjøp no kjøp seiner bare sørg for å ha en data som funker Endret 6. august 2005 av The Nomad Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 uff så ikke bra ut d der nei=\ Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvis du hadde sett litt etter, så hadde du sikkert lagt merke til at det første inlegget ble laget 05.03.2005 altså for 5 måneder siden... Ellers som alternativt grafikkort hadde jeg et 2dkort. Var noen som foreslå å vente allerede da.... Tror jeg hadde blitt rimelig gal i mellomtiden ..... hehe Jeg "fikk" vel aldri noe nytt kort, jeg kjøpte det vel, og det gjorde jeg for 3 mnd siden... Har venta siden februar jeg, og venter enda på å se om R520 eller 7800GTX er best. Men har da ett 6600GT kort fra XFX som ventekort, og det funker jo egentlig bra nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå