Silvester Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har ett program, RecordNow heter det.Men der kommer ikke noe sånnt opp Dette er en situasjon der du burde lære deg å bruke google. Det står en million steder på nettet hva du skal gjøre med ISO-filer Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Første treff på Google sa meg at RecordNow 6.5 ikkje kan brenne ISO CD-ar. This is a known limitation of RecordNow 6.5. Other versions (including 6.7) do not suffer from this limitation. Kanskje du har den versjonen? Her står det korleis du skal gjere det: http://oasis.unc.edu/index.php?module=page...ion=10500:12:13 Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 hei, for min del ser jeg ikke på Linuxiso.org som noen kandidat mer når det gjelder å laste ned Linux. jeg synes for min del at Linuxiso.org er litt udatert. gidder liksom ikke å oppdatere så mye. det er litt kjipt. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Takk for hjelpen karer Ja, må vel lære meg å bruke google Mvh. -Lilleslem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå