khjart Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Fikk et EOS 20d i posten i dag. Dessverre sliter jeg litt med å komme i gang. Jeg har lest all relevant informasjon i manualen, men jeg ble ikke særlig klokere. Ved hjelp av de følgende opplysningene, er det noen som har en anelse om hva som kan være galt? Utstyr Canon EOS 20d kamera Sandisk 1GB CF-minnekort Canon 50mm F/1.4 linse Jeg er sikker på at det er mer igjen av batteripakken og at den er satt i riktig, samt at minnekort og linse er satt i riktig. Problem Når jeg skrur på kameraet og prøver å ta et bilde, blinker ordet "busy" på skjermen øverst, og det er alt som skjer. Jeg får ikke frem noen menyer på den nederste skjermen. EDIT Ok. Fant ut jeg måtte sette i minnekortet før jeg slo den på første gangen. Men jeg har fremdeles problemer. Nå får jeg "error 99". EDIT 2 Ok saken er ute av verden. Jeg trengte bare å ta ut batteriene og linsen i noen minutter for å få bort error 99. Endret 3. mai 2005 av khjart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå