Killerquo Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hepp. Har et Chenbro Gaming Bomb 1 (oransje) Chenbro Gaming Bomb uten vindu. Planen er å ta ut alt jeg har av hw (obviously) og lakkere i blank svart inni (burde dette pusses forresten? I sidedøra har jeg planer om et sinnsykt fett vindu som skal sprayes med oransje UV-reaktiv spray (bør denne primes etterpå?) Vifter gjennom skal være i aluminium, har en 120 mm bak, skal ha 92 mm foran og i toppen, slifte ut med alu-vifte på prosessor og ha en 80 mm i døra. Svart enkel viftestyring til viftene (husker ikke hvilken) Oransje UV-reaktive IDE-kabler, svart floppy-kabel Enten sleeving-kit i svart eller den nye svarte MIST-PSU'en med ferdig sleeving. Doble 30cm UV-katoder i topp og bunn. Dette er foreløpig planen...Lurer på om noen har noen ekstra forslag til flere ting? Hittil ligger prislappen på ca 1100 kr Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Glemte at ALT av stygt grønt skal ut og erstattes av skruer e.l. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Har samma møkkakabinettet og jeg må bare si.. SPARKLE FRONTEN!! For GUDS skyld! Og nei, du trenger ikke pusse ned inne i kabinettet.. Planla også et mod av mitt, men ble aldri noe av! Kan hende jeg modder det litt den gangen jeg får fronten til faktisk å sitte fast.. :!: Edit: Hva med et par hjemmelagde løsninger da? Endret 3. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Sparkle ja, men hva skal jeg gjøre etter det da? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Sry. dubbelpost Endret 3. mai 2005 av Zipp0 Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Sparkle ja, men hva skal jeg gjøre etter det da? Pusse, bruke finsparkle, pusse igjen.. tørke av.. Lakkere, pusse med 2000c, Lakkere, pusse med 2000c, Lakkere, pusse med 2000c, Lakkere, pusse med 2000c, Lakkere, pusse med 2000c.... osv.. til du et pent resultat Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Hvorfor det egentlig...syns det ser greit ut nå jeg...skal lissom gjennomføre den oransje fargen på kabinettet...kanskje hvi jeg finner en fetere oransje. men blir lissom samme formen da...og fronten er plastikk... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hmmm, tror nesten ikke det kan kalles en mod om du ikke gjør noe med fronten! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Vurderte å kjøre neonvire gjennom filterne da...rødt lys der...men er åpne for muligheter til fronten. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ikke få den til å lyse som et helvete i alle slags farger.. Det er oppbrukt og kjedelig.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jupp, derimot er det alltid morsomt å endre fasong og utseende.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Det er ikke alle slags farger...er bare oransje og kanskje rød neonwire foran (fant ikke oransje) men noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med fronten? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Seriøst! Fronten på det kabinettet er fæl! Sparkle, lag f.eks. en flate der så du kan legge på en slags plate, svart plate?? Eller.....Stealth dvd/cd rom. Lag "innebygd" rheobus. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Åssen er det å lage en helt ny front i stål eller no da? Burde gå da...bare kunne trenge noen idéer til utseende...er bortimot blåst oppi huet grunnet allergi, så klarer ikke komme på noen nye idéer... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Du kan f.eks. sparkla fronten og banka ut en aluminiumsfront da! Som du kan børste.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Hva skal sparkles da? Viftegrill? Den er helt nødvendig da! Tror jeg går for å mekke en ny front eller no jeg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Men børstet alu og orange passer IKKE! Da må du skife farge da... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det var jo det jeg mente.. Men du man like godt bare feste på en aluminiumsbit i front! Tenkte at du skulle bøye den i formen til den originale plastfronte jeg.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg vil ha oransje og svart da...digger de to fargene. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Kunne godt få noen idéer til utseende...er ikke så flink på å finne på sånt selv...særlig ikke med tett nese/hue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå