fanta Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Har en et par måneder gammel Znote 2001 fra Zepto som jeg er strålende fornøyd med, bortsett fra en liten sak... Jeg bruker maskinen svært mye, og av og til slår den seg selv av helt plutselig -- skjermen blir bare sort og jeg hører viften slår seg av... Den funker helt fint igjen når jeg skrur den på, men hvis jeg har vært midt i et ulagret dokument når det skjedde har jeg naturligvis tapt en del arbeide. Noen som har vært borti dette? Noen som vet hva det kan skyldes? Mistenker at de elendige driverne til Geforce 2 Go kan være medskyldige, men jeg vet ærlig talt ikke... dermed denne postingen. Takker Lenke til kommentar
tunker Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hei Geforce driverene er syndere til en hel del problemer. Som regel viser det seg som forstyrrelser/feil i grafikken, eller BSOD (Bluescreen - feilmeldinger). Jeg har ikke hørt at det skal føre til at maskinen bare dør... Prøv å kjør på strøm uten batteri i.. eller kun med batteri? Er det noen forskjell? Mistenker at ditt problem er power/strøm eller varme relatert. Test med en nyerer driver.. om du ikke allerede har det da :smile: tunker Lenke til kommentar
geokri Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 se etter ny bios, den var synderen hos meg Lenke til kommentar
IronLord Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hadde tilsvarende problem på en Crest maskin og måtte reinstallere maskinen før problemet forsvant. IronLord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå