diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Her på skolen har vi dramalinje.. De er rødruss Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 jeg går IKT-Driftsfag og er svart russ.... går også på en kristen skole.. og ingen her er hvit russ.. Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Her jeg bor kommer det bare an på hvilken skole man går på. Jeg går på medialinja og er blåruss, men det er en annen skole her som har media, og de er røde. Skolen min var tidligere ren økonomi-skole, og har bare holdt på den blå fargen. Lenke til kommentar
triinee Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ok, jeg går Elektro, kan jeg bare bli svartruss da?? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nei, du kan være rød og, selv om det ikke er "riktig". Kunne iallefall det før. I 2. klasse, altså. Lenke til kommentar
triinee Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nei, du kan være rød og, selv om det ikke er "riktig". Kunne iallefall det før. I 2. klasse, altså. men ikke blå? jeg vil ikke være svart russ! Lenke til kommentar
Hole Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Du KAN være den fargen du vil. Men tipper at på de fleste steder vil en som går på yrkesfag (som IKT), men har valgt å være rød eller blåruss, bli banket "rød og blå".. Er vel opp til de andre russene/russestyret på skolen hva som er akseptabelt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Man skal iallefall ikke være blåruss etter 2 år på vgs. Det blir i mine øyne helt feil. Er en grunn for at det ikke er så mange som er blåruss, det er egne linjer/fag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå