Gå til innhold

Ny pc s939 maks 13000. gaming u/skjerm

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe meg nå spille pc. Derfor lurte jeg på hva som er bra å kjøpe akuratt nå. Jeg har ikke lyst til å vente så mye og håper å få pcen up and running denne uken. Jeg har lekt meg litt på komplett for å skjekke hva pengene strekker til og klarte å tyne ut denne oppsettet her:

Handlevogn

Hva synes dere? Kom gjerne med forslag.

Mvh Peacemaker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er i aller høyeste grad et godt kjøp. Men hvis jeg var deg, ville jeg gjort 3 endringer:

1. Istedenfor å betale så mye for kabinett (hva skal du med det, når du bare har en harddisk?), ville jeg gått for et litt billigere et, f.eks. Thermaltake Soprano Sølv m/vindu Aluminium (Uten Strømforsyning) 795,-

2. For mellomlegget ville jeg heller kjøpt dette skjermkortet: Sapphire Radeon X850XT 256MB GDDR3 PCI-Express, DVI-I,Tv-Out, Retail

3. Du har kjøpt bra minne, til et bra hovedkort. Men av overklokkingshensyn ville jeg vurdert 3200+ (Venice-utgaven), som vil gi deg muligheten til å klokke høyere, men med lavere frekvens. (Det er i alle fall det jeg selv skal; dette Asus-kortet er ikke en superoverklokker, og det er grense for hvor langt du får presset det med multiplikator på 9.)

Lenke til kommentar

Ser du har valgt ett hovedkort med pcie. også geforce kort.. Hvorfor ikke velge ett hk med SLI støtte? Om du skal oppgradere en annen gang, så er det bare å kjøpe ett nytt skjermkort til.

Ellers så det vel helt ok ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...