Gå til innhold

Feedback: Prosjekt UV cÜbe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk takk.. :D

Da blir det vel en ny investering når jeg drar til Trondheim neste uke.. Co/Tech - Here I come! :dremel:

Og ikke regn med å få se kabinettet mitt med det første da.. Først må det spares penger, etter min "store" PC-investering, og så må jeg lære meg å bruke SketchUp eller AutoCAD.. (Det kan vel kombineres med sparingen.. :p)

Så må det tegnes og forkastes, tegnes og spørres litt her, og forkastes.. Slik vil det fortsette til vi er fornøyde, så kanskje jeg begynner å spørre rundt etter priser, og tenker lenge på å lage det..

Omsider begynner jeg kanskje med mekkingen, og så gjøre jeg ett eller annet feil, så jeg blir nødt til å begynne på nytt, og kanskje jeg til slutt får til noe...

Og jeg glemmer helt sikkert å skrive arbeidslogg... ;)

Hele denne prosessen regner jeg med vil ta en god stund, men det blir vel...

EDIT: Forresten, er det greit jeg "låner" noen ideer fra deg, til harddiskoppheng etc? :p

Endret av karlpeder
Lenke til kommentar

Hehe.. Ok.. Kanskje jeg ikke låner harddiskopphenget, da... :)

Jeg vurderer å bruke delene jeg har i ny-pc'en i dette kabinettet.. Jeg har liksom ikke råd til enda en ny pc pluss skolegang osv... :p

Men det ordner seg.. Jeg har vel sannsynligvis kommet ut i arbeidslivet før jeg begynner med dette, så.. :p

EDIT: Er det forresten greit jeg legger til deg på MSN Messenger'n min? Hvis ikke, får du bare blokkere meg.. ;)

Hehe.. :p

Endret av karlpeder
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...