sigen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Gjør ikke noe om du lager det samme karlpeder, bare stilig det, så kan vi sammenligne etterpå Co/Tech funker fint på Dremel og visa versa Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Det som passer til Dremel passer til Co-tech'n sin! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Takk takk.. Da blir det vel en ny investering når jeg drar til Trondheim neste uke.. Co/Tech - Here I come! Og ikke regn med å få se kabinettet mitt med det første da.. Først må det spares penger, etter min "store" PC-investering, og så må jeg lære meg å bruke SketchUp eller AutoCAD.. (Det kan vel kombineres med sparingen.. ) Så må det tegnes og forkastes, tegnes og spørres litt her, og forkastes.. Slik vil det fortsette til vi er fornøyde, så kanskje jeg begynner å spørre rundt etter priser, og tenker lenge på å lage det.. Omsider begynner jeg kanskje med mekkingen, og så gjøre jeg ett eller annet feil, så jeg blir nødt til å begynne på nytt, og kanskje jeg til slutt får til noe... Og jeg glemmer helt sikkert å skrive arbeidslogg... Hele denne prosessen regner jeg med vil ta en god stund, men det blir vel... EDIT: Forresten, er det greit jeg "låner" noen ideer fra deg, til harddiskoppheng etc? Endret 5. mai 2005 av karlpeder Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Harddiskopphenget er helt originalt da! Og ja, prosessen tar lang tid.. Er kommet til den delen at jeg må gå til innkjøp av diverse saker og ting og må da se på regnskapet! Det som kommer etter det er mattebiten.. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hehe.. Ok.. Kanskje jeg ikke låner harddiskopphenget, da... Jeg vurderer å bruke delene jeg har i ny-pc'en i dette kabinettet.. Jeg har liksom ikke råd til enda en ny pc pluss skolegang osv... Men det ordner seg.. Jeg har vel sannsynligvis kommet ut i arbeidslivet før jeg begynner med dette, så.. EDIT: Er det forresten greit jeg legger til deg på MSN Messenger'n min? Hvis ikke, får du bare blokkere meg.. Hehe.. Endret 5. mai 2005 av karlpeder Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe, det er OK, har godtatt deg.. Lag en ny tråd med planene for kabinettet ditt da, så du slepper å poste det i tråden om mitt kabinett! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Den er grei.. Må bare skaffe noen planer først.. Lenke til kommentar
skidd Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 bra kabinett ditta der, du har jo bra skillz i sketch up du, iallefall bedre en hva jeg har.... Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Ide: Prøv å to vifter (230 V) På hver sin side av kabinettet. en som blåser ut og en som suger inn og se hvor mange m\s du kan få nidhastigheten i Endret 6. mai 2005 av Farnell Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Hehe, takk skidd! Kunne tatt to Delta-vifter å satt slik da Farnell, men tror ikke det er aktuelt nå.. Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 blir bra dette glisevask, GLISE Lenke til kommentar
sigz Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 JEje..Stå på sier jeg bare! Kom med flere detaljer/ ideer.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Går litt tregt med økonomien, jeg prøver nemlig å få tak i vannkjøling (socket A) til en billig penge! Vurderte en liten vanntank i bunn.. Noen andre idèer til hvordan jeg kan ha vanntank i kabinettet? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Du kan jo kjøpe mitt? Men seriøst, du kan det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Titan? Neida, jeg går nok for noe fra Noiseisolator! Skal bare være no billig og effektivt.. Noen tips til vanntank da? Må innrømme jeg kan lite om vannkjøling så hvordan må jeg bygge en vanntank for at den skal fungere OK? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Lag en selv i plexi, blir altid best det EDIT: Gikk ikke det Endret 18. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Det jeg tenkte på! Ha en slik en i bunn med UV-reaktivt vann.. Men er det noen restriksjoner? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Tror ikke det er noe som hindrer deg i å lage hvor stort du vil, utenom kabinettet, men det er ikke noen vits i å ha stor vanntank Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Neinei.. Men en tynn en på 5 cm i bunn er jo noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå