ladasamara Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg ønsker å lagre telefonnr mine på pc eller annet trygt sted, men får det ikke til. Finnes det noe program som kan brukes å lagre nummrene i? Jeg har en Sony Ericsson T610 og den begynner å streike. Vil sikre meg nr før det er for sent. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har du noe form for IR/Bluetooth eller datakabel for mobilen? Hvis ja så kan du laste ned en gratis versjon av Floats Mobile Agent. Men hvorfor ikke lagre alle nr. din på sim-kortet? Har du så mange nr at det ikke blir plass eller? Lenke til kommentar
ladasamara Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har IR på pc. På sim er det 201 nr og på telefon 336. Så jeg får ikke plass på sim til mer. Kan Floats Mobile Agent brukes til andre mobiler og overføre nr til en ny mobil? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kan Floats Mobile Agent brukes til andre mobiler og overføre nr til en ny mobil? Jeg mener at det skal funke bra ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå