Gå til innhold

Feedback; 6 kantet kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er her noen som har vorte sponsa av microplex?

dessverre så er microplex en av de kjipeste , dem sponser ca aldri noen , samme faen hva man sier til dem , hadde kanskje gått hadde man kjennt en i microplex men ikke med mail :/

Lenke til kommentar

Det vanlige er å bli sponsa med SilenX-vifter for ca. 300kr, 25% rabatt på resten av SilenX-viftene du bestiller (samme om det er til prosjektet, deg selv, eller venner) og gratis frakt.

Microplex sponser ikke NOEN, ikke engang venner etter det jeg har hørt, men send PM til Snekker`n, så svarer han deg sikkert om han kunne fått spons hos microplex ;)

Lenke til kommentar
Det vanlige er å bli sponsa med SilenX-vifter for ca. 300kr, 25% rabatt på resten av SilenX-viftene du bestiller (samme om det er til prosjektet, deg selv, eller venner) og gratis frakt.

Microplex sponser ikke NOEN, ikke engang venner etter det jeg har hørt, men send PM til Snekker`n, så svarer han deg sikkert om han kunne fått spons hos microplex ;)

da er jeg litt "uten om det vanlige" ? :p siden jeg fikk vifter for 777kr :D BUuUUUuu! :p

Lenke til kommentar
er det noe spesielt dei trenger å vite om oss, eller om prosjektet?

neh egentlig ikke , presenter deg , gi dem link til noen bilder/planer av prosjektet , og gjerne fortell om prosjektet , hva det skal bli , og meningen med det osv :)

Lenke til kommentar
Btw: morsom ide men blir driiit tung. Har prøvd noe lignende før

Tror ikke den blir så veldig tung om det er aluminium, men har redusert høyde på det nye designet jeg holder på men (samme formen)

og uansett så blir det hjul på den.

btw. jeg synes folk går veldig offtopic her akkurat nå.

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar

Fant en liten ting på Elfa som kanskje kan være litt interessant for deg å pakke inn høyttalerne i:

μ-metall

μ-metall är en nickel/järnlegering som genom värmebehandling uppnår mycket hög permeabilitet. Detta ger metallen en hög avskärmning vid lägre frekvenser och gör den lämplig för magnetisk skärmning. Metallen är lätt att bearbeta mekaniskt och utformad för respektive applikation. Man bör dock undvika skarpa veck då det reducerar avskärmningsförmågan.

J**vlig dyrt, men billigere enn å få harddiskene ødelagt... :roll:

Du finner det nederst på denne siden: Elfa - metaller

Lenke til kommentar
Fant en liten ting på Elfa som kanskje kan være litt interessant for deg å pakke inn høyttalerne i:

μ-metall

μ-metall är en nickel/järnlegering som genom värmebehandling uppnår mycket hög permeabilitet. Detta ger metallen en hög avskärmning vid lägre frekvenser och gör den lämplig för magnetisk skärmning. Metallen är lätt att bearbeta mekaniskt och utformad för respektive applikation. Man bör dock undvika skarpa veck då det reducerar avskärmningsförmågan.

J**vlig dyrt, men billigere enn å få harddiskene ødelagt... :roll:

Du finner det nederst på denne siden: Elfa - metaller

Takk, men tror nok dette blir litt i dyreste laget for meg, synes elfa er veldig dyrt :S

edit: skal nok klare å sørge for at harddiskene overlever... og har garanti på alle 3 :p

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...