skidd Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 er her noen som har vorte sponsa av microplex? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 er her noen som har vorte sponsa av microplex? dessverre så er microplex en av de kjipeste , dem sponser ca aldri noen , samme faen hva man sier til dem , hadde kanskje gått hadde man kjennt en i microplex men ikke med mail :/ Lenke til kommentar
skidd Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hvor mye kan du bli sponset av i vendur da? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det vanlige er å bli sponsa med SilenX-vifter for ca. 300kr, 25% rabatt på resten av SilenX-viftene du bestiller (samme om det er til prosjektet, deg selv, eller venner) og gratis frakt. Microplex sponser ikke NOEN, ikke engang venner etter det jeg har hørt, men send PM til Snekker`n, så svarer han deg sikkert om han kunne fått spons hos microplex Lenke til kommentar
skidd Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 vist du verte sponsa, må du gjere noke til gjengjeld eller noe? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det vanlige er å bli sponsa med SilenX-vifter for ca. 300kr, 25% rabatt på resten av SilenX-viftene du bestiller (samme om det er til prosjektet, deg selv, eller venner) og gratis frakt.Microplex sponser ikke NOEN, ikke engang venner etter det jeg har hørt, men send PM til Snekker`n, så svarer han deg sikkert om han kunne fått spons hos microplex da er jeg litt "uten om det vanlige" ? siden jeg fikk vifter for 777kr BUuUUUuu! Lenke til kommentar
skidd Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 når dei sponsa deg, då får du tinga gratis sant? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja, det er det sponsing er, enten gratis ting, eller avslag på ting Slutt å skryte Xstract, vi har fått det med oss nå Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja, det er det sponsing er, enten gratis ting, eller avslag på ting Slutt å skryte Xstract, vi har fått det med oss nå haha du er bare misunelig hahaha w0000t? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 når dei sponsa deg, då får du tinga gratis sant? Lenke til kommentar
skidd Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 er det noe spesielt dei trenger å vite om oss, eller om prosjektet? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 er det noe spesielt dei trenger å vite om oss, eller om prosjektet? neh egentlig ikke , presenter deg , gi dem link til noen bilder/planer av prosjektet , og gjerne fortell om prosjektet , hva det skal bli , og meningen med det osv Lenke til kommentar
skidd Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 då vet jeg hva jeg skal skrive... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 husk å lag Worklogg av det da skidd Lenke til kommentar
skidd Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 ja, må få tak i kamera jeg då, ta show off bilder:P Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Bildet er mugg og vises ikke EDIT: ble fiksa i samme øyeblikk Hva skjedde med å lage en zippo da? Forkastet? Så fett ut det her uansett da Treig internett linje? Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Btw: morsom ide men blir driiit tung. Har prøvd noe lignende før Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Btw: morsom ide men blir driiit tung. Har prøvd noe lignende før Tror ikke den blir så veldig tung om det er aluminium, men har redusert høyde på det nye designet jeg holder på men (samme formen) og uansett så blir det hjul på den. btw. jeg synes folk går veldig offtopic her akkurat nå. Endret 19. mai 2005 av Zipp0 Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Fant en liten ting på Elfa som kanskje kan være litt interessant for deg å pakke inn høyttalerne i: μ-metallμ-metall är en nickel/järnlegering som genom värmebehandling uppnår mycket hög permeabilitet. Detta ger metallen en hög avskärmning vid lägre frekvenser och gör den lämplig för magnetisk skärmning. Metallen är lätt att bearbeta mekaniskt och utformad för respektive applikation. Man bör dock undvika skarpa veck då det reducerar avskärmningsförmågan. J**vlig dyrt, men billigere enn å få harddiskene ødelagt... Du finner det nederst på denne siden: Elfa - metaller Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Fant en liten ting på Elfa som kanskje kan være litt interessant for deg å pakke inn høyttalerne i: μ-metallμ-metall är en nickel/järnlegering som genom värmebehandling uppnår mycket hög permeabilitet. Detta ger metallen en hög avskärmning vid lägre frekvenser och gör den lämplig för magnetisk skärmning. Metallen är lätt att bearbeta mekaniskt och utformad för respektive applikation. Man bör dock undvika skarpa veck då det reducerar avskärmningsförmågan. J**vlig dyrt, men billigere enn å få harddiskene ødelagt... Du finner det nederst på denne siden: Elfa - metaller Takk, men tror nok dette blir litt i dyreste laget for meg, synes elfa er veldig dyrt :S edit: skal nok klare å sørge for at harddiskene overlever... og har garanti på alle 3 Endret 6. mai 2005 av Zipp0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå