Gå til innhold

Feedback; 6 kantet kabinett

Anbefalte innlegg

Skal du bruke denne som spill PC? Liksom ha den på rommet? Eller skal det stå i stua sammen med TV osv.

På rommet blir det vel litt upraktisk.

Men hvis du kjøper trådløst tastatur/mus, kan det være kjekt å ha

i stua ;) Da burde du ha TV kort og da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nok en gang: Høytalere funker ikke inne en data. Ikke på den størelsen.

Ellers veldig fin idè.

Nok en gang det funker med høyttalere i pc, det eneste som er problemet er magnet feltet, men det er egentlig ikke noe problem å fikse :) har fiktisk testet med høyttalerne i nærheten av pc'n, og det var ikke noe problem :)

Her snakker vi inni, ikke på utsiden? Hardisken kommer til å danse salsa etter ett par dager.

Tror ikke at magnet sammen med harddisker er en god kombinasjon. :no:

Ellers så er det stilig.

Stå på.. :thumbup:

Mvh. SacrefiZer

Lenke til kommentar
Nok en gang: Høytalere funker ikke inne en data. Ikke på den størelsen.

Ellers veldig fin idè.

Nok en gang det funker med høyttalere i pc, det eneste som er problemet er magnet feltet, men det er egentlig ikke noe problem å fikse :) har fiktisk testet med høyttalerne i nærheten av pc'n, og det var ikke noe problem :)

Her snakker vi inni, ikke på utsiden? Hardisken kommer til å danse salsa etter ett par dager.

Tror ikke at magnet sammen med harddisker er en god kombinasjon. :no:

Ellers så er det stilig.

Stå på.. :thumbup:

Mvh. SacrefiZer

Magnetisme

Magnet og harddisk er en dårlig kompinasjon, har faktisk tenkt på å sette harddiskene bak i kabinettet pga. dette.

Men om jeg bruker et slags "gitter" rundt det hele, så vil dette fange opp magnetismen. dette er samme som er gjort på sykehus med respiratorer (elns) der har de gitter i veggene, for at ikke magnetismen (som er svært sterk) skal påvirke andre ting på sykehuset.

Det skal vist nok også funke med sølvpapir.

Vibrasjons isolasjon:

Har tenkt å bruke dette, ellers får jeg sannsynligvis bare en sinnsykt skramling fra metallet.

Designet:

Som noen av dere sier så er det nok ikke et praktisk designe, men det er ikke grunnen til at jeg bygger kabinettet heller, ville egentlig bare bruke et design som ikke er vanlig.

En firkantet kasse er jo ikke akkurat det mest nytenkende :(

Og ja, skal ha pc'n på "rommet", i dette tilfellet er det ei kjellerstue med god plass, og pc'n er ca like høy som bordet, og kan derfor fungere som en forlenging ;)

Det blir nok en stund til jeg kommer igang, må sjekke litt hva kostnadene blir. Skal kjøpe 3 stk silentX vifter, Hk brett (lian li) og en del plater. Må kanskje gå for et annet matriale om det blir for dyrt.

ser i allefall ut som jeg snart kan bestille ny psu :)

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar

Høres ut som om du har tenkt på det meste av problemer du kan støte på ja :thumbup:

Men hvis du skal ha SilenX-vifter (som du skrev at du skal ha) så sender du bare mail til vendur.no for 300kr i sponsing, 25% rabatt på alle andre SilenX-vifter du bestiller, og gratis frakt! :w00t:

Lenke til kommentar
Høres ut som om du har tenkt på det meste av problemer du kan støte på ja :thumbup:

Men hvis du skal ha SilenX-vifter (som du skrev at du skal ha) så sender du bare mail til vendur.no for 300kr i sponsing, 25% rabatt på alle andre SilenX-vifter du bestiller, og gratis frakt! :w00t:

Er klar over dette, er også derfor jeg tenkte å bruke silentX vifter :) men takk alikevel ;)

Lenke til kommentar
zippo din snabb , bare så du vet det , ikke kall meg faker visst jeg lager en ganske lik men ikke så høy , pga att jeg har hatt planen i sketchup over 4veker :p

Skal ikke det, så lenge du ikke ordner akkurat lik så ;):D

Lenke til kommentar
zippo din snabb , bare så du vet det , ikke kall meg faker visst jeg lager en ganske lik men ikke så høy , pga att jeg har hatt planen i sketchup over 4veker :p

Skal ikke det, så lenge du ikke ordner akkurat lik så ;):D

neida isåfal så er dette bare et fåreløbigt tilfelle , pga har 3 prosjekter på gang , så er litt for optatt :) fikk ca 777kr i sponsing i vifter fra vendur :D:D

Lenke til kommentar
SYYYYKT!!! Men de var vel ekstra interesert i prosjektet ditt, du kjenner noen i vendur.no (tvilsomt, siden du bor på vestlandet, og de holder til i Alta), eller du er en syyyk smisker ;)

kjenner ikke noen i vendur , var ganske intresert ja , men egentlig er det ikke så spessielt , + jeg har skill i smisking :p hahaha muahahahaha

Lenke til kommentar
hva skal du spør om når du skal spøre folk frå side om dei kan sponse deg?

for eksempel vifter å sånt?

skrive ein mail som begynner foreks slik "hei mitt navn er ditt navn , jeg vil søke sponsen deres til mitt prosjekt , her har dere en link til prosjektet mitt med bilder ol: linken" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...