nulldevlulz Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg har nettopp fått meg Olympus C-220 Zoom, som skryter av å være Windows XP-kompatibelt. Vel, jeg har støtt på større vansker her når jeg kobler kameraet til min pc, som kjører Windows XP Professional. Den finner kameraet, som "Mass storage device", denne har da igjen undergrupper som "C2Z, C520, C220Z Camera" (eller noe slik) og "Removable disk (H:)" Når jeg prøver å gå inn på kameraet får jeg beskjed ifra Windows om "the disk is not formatted - do you want to format it now?" Får heller ikke tilgang til kameraet fra Camedia Master, da er errormeldingen "Device not ready". Jeg har ringt Olympus Support, de kunne ikke hjelpe meg, og dette var tydeligvis en problemstilling de ikke hadde møtt før. Jeg fikk dog beskjed om at de skulle ringe meg opp igjen idag, noe de ikke gjorde, så derfor tyr jeg til dette forum og håper at andre her har hatt problemer og har klart å få det til. Hvis noen har noen forslag eller klare løsninger, vær så snill - post dem her. -arve Lenke til kommentar
nulldevlulz Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 ingen andre som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Det er et veldig nytt kamera, så det er jo ikke sikkert at noen her har prøvd denne kombinasjonen... MLW Lenke til kommentar
nulldevlulz Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Kameraet skal visstnok være XP kompatibelt, men når Olympus ikke klarer å hjelpe eg så vet jeg ikke hvor jeg burde søke hjelp... Noen idèer til andre forum jeg burde oppsøke? [ Denne Melding var redigert av: arvesiit på 2002-07-11 16:29 ] Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Du kan prøve forumet til Dpreview.com. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå