AlekXP Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei Major Parkinson er ei gruppe, med et par stykken fra Odda og noen utskudd fra Bergen. Gruppa lager, etter min smak, genialt bra musikk. Man blir i så godt humør av dem att det halve kunne vært nok. Vokalisten synger sinnsjukt bra, og opptil ein heil sang uten å puste inn (man skulle tro det). Det er så energisk og bra. Synes jeg.. Det jeg vil her me denne tråden er å sjekke om andre folk synes denne gruppa er genial. Alle jeg har spurt synes att det er sinnsjukt rått. Det er såfall genialt festmusikk.. tror dere kan lytte til dem på, http://www11.nrk.no/urort/user/?id=1720 ellers har di ei side på www.majorparkinson.com (dere må sjekke ut musikkvideoen, den er rå) Men hva synes dere da? Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 ingen som svarer nei Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Feil kategori Lyd & Bilde > Musikk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Flyttet fra "Off topic -> Annet" til "Lyd & Bilde -> Musikk" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå