Grundig Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Heisann. Jeg er på utkikk etter telefonenummeret til Apple Support. Jeg har noen problemer med min Ipod, men finner ikke tlfnummeret i brukerveiedningen. Noen som vet hvilket nummer jeg burde ringe? Endret 3. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Fra Apple.no: Teknisk support Hvis du vil ha teknisk support på telefon, ringer du 815 00 158. Du kan bruke dette nummeret for gratis telefonsupport i 90 dager fra kjøpsdatoen for de fleste Apple-produkter. Hvis produktet ditt dekkes av en AppleCare Protection Plan, slipper du også å betale for supporten. Ellers betaler du fra NOK 362,81 hver gang du trenger support. Tips; Send heller en mail Endret 3. mai 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Support på iPod er en morsom affære. Sendt inn søknad på innsending, hørte ikke noe på noen dager, plutselig stod det en budbilmann på døra mi og ville sende den til Nederland. Så kom den igjen litt under en uke senere med samma budbilmannen. Funka igrunn ganske greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå