Jonisb4ck Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har etter jeg reinstallerte norton ikke fått opp en side som skulle ha kommet opp......... Får en feilmedling om at siden pga sikkerhetsinstillinger er forbudt. Vil det hjelpe å reinstallere norton. Eventuelt vet noen om det i det hele tatt er norton antivirus 2005 som er problemet? og hva er kanskje da i så fall problemet . Siden skal funke, noe den gjør hos andre..... og gjorde hos meg før.. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Jeg får ikke tilgang til denne siden, eller hoveddomenet uten /actofwar, i hverken IE eller firefox. De driver sikkert med vedlikehold. - Jeg bruker ikke Norton! Endret 3. mai 2005 av zjulik Lenke til kommentar
Jonisb4ck Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 men noen får jo siden opp som før. vet om andre som har problemet men er jo mange som ikke har det. merkelige greier..... :S. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kommer fremdeles ikke inn der. Lenke til kommentar
Jonisb4ck Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 tror det er at noen maskiner reagerer på feilen som er der mens andre ikke gjør det . Mange andre som har hatt samme problemet men ikke tvillingbror min lol. Men er en ny link jeg har fått som funker så da er det bra . Var sikkert arbeid me siden overflytting eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå