Thomaz123 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei. Jeg lurer på hvilke ram-brikker som er best til å overklokke med for P4 3.2 Northwood. Se i signatur for pc-spec`s... Jeg vil helst ha 2x512 til 1000 - 2000 kr. Jeg er takk nemlig for alle forslag Jeg har sett litt på disse: Corsair TWINX1024-4400C25 DDR-DIMM 1024M Kit w/two matched CMX512-4400 CL2.5 DIMM nesten de samme men 500 mhz Kom gjerne med andre forslag Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Disse er mitt førstevalg til springdale/canterwood-systemer: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4346 (Hynix DT-D5-chiper) Men i og med at du har såpass høy multiplikator, ser jeg ikke helt hva du skal med det aller ypperste av minne. Disse er riktignok fleksible (trenger bare moderat spenning, og gir i tillegg både stramme timings ved moderat klokke, og høy klokke med slakkere timings), men jeg tror ærlig talt du kan slippe unna med noe betydelig billigere, siden du har så høyt klokket CPU. Det er så vidt jeg husker mulig å kjøre minnet raskere enn FSB, men jeg tviler på at det har noe for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå