Gnotten Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har installert en ny HD, det er en WD 200GB. Det er ikke denne HDen som xp er installert på, den er en slave disk. Problemet er at den hele tiden lager en "scannings lyd". Det virker som at den scanner noe. Den gjør det hele tiden, det er veldig irriterende. Jeg er veldig sikker på at det er disken som gjør det, lyden var der ikke før jeg installerte den. Kan jeg fjerne lyden på en måte? Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Lyden var borte i går, så jeg regnet med at den var borte, men så kom den tilbake i dag. Hva kan være i veien? Det kan umulig være sundt at den "scanner" slik. Lyden er litt "mettalisk brummende" hvis den forklaringen er bedre. Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har akkurat samme problemet selv. Kjører windows XP på en SATA2 hd og har en Seagate 120 gigger som 2. harddisk. Ca. hvert halve minutt begynner den å dure på en irriterende måte som er annerledes enn ved vanlig bruk (lesing og skriving). Duringen holder på i 10-25 sekunder, alt ettersom. KJEMPEplagsom lyd. Det kan, som du sier, nesten virke som om den skanner gjennom disken! Så fort jeg gjør noe på disken, f.eks. starter scandisk, så stopper lyden med en gang. Hva skjer'a? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Prøv en ny festeanordning til hd'n Edit: O-ringer Endret 13. mars 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå