Konte_Karave Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hai! Jeg er tenkt på å kjøpe et skjermkort, men så har jeg den ulempen at jeg ikke har en agp-slot :sad:. Så jeg lurte dermed på om noen vet om et godt pci-skjermkort til en respektabel pris (evt. link)? Jeg kan ikke bruke mer enn rundt 1000kr. Tenker litt på gforce mx-400 og i den banen. kom med forslag! takk takk! Lenke til kommentar
Seraphim Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 hmm... Tviler på at det finnes noe mer kraftigere en Geforce 2 mx. Kyro II skal visst være ganske god ytelsesmessig, men de er ikke særlig framtidsrettet (som mx korta heller ikke er :smile: ) .. Men hvis du bruker pc'n mye til spilling og slikt, så vil jeg heller anbefale deg til å spare de 1000 kronene og heller spare til en ny pc:) For et PCI kort med gf2mx ytelse vil neppe holde lenge:) gf2mx korta ligger vel på rundt 800-900 kr. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 dette er det beste du kan få til å bruke i pci porten. koster 920kr Lenke til kommentar
Konte_Karave Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 jeg kommer nok til å satse på et sånt gf4 mx kort... takk for hjelpen! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå