Clerion Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Skal kjøpe MontyPython Box fra play nå men må oppgi card number. Man kan bruke Electron men jeg finner ikke noe nummer??? Noen som vet hva slags tall og hvor på kortet det sitter?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er nummeret som står foran på kortet tenker jeg. Gi meg en smekk på pungen hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Skal kjøpe MontyPython Box fra play nå men må oppgi card number. Man kan bruke Electron men jeg finner ikke noe nummer??? Noen som vet hva slags tall og hvor på kortet det sitter?? Er ikke Visa Election sånn Kidde-VISA uten kortnummer så det ikke kan brukes over nett etc? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Det er nummeret som står foran på kortet tenker jeg. Gi meg en smekk på pungen hvis jeg tar feil. Det står 2 Nr på 4 siffer...Irriterende. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Skal kjøpe MontyPython Box fra play nå men må oppgi card number. Man kan bruke Electron men jeg finner ikke noe nummer??? Noen som vet hva slags tall og hvor på kortet det sitter?? Er ikke Visa Election sånn Kidde-VISA uten kortnummer så det ikke kan brukes over nett etc? Det står at de tar Visa Electron på siden deres så jeg tror de gjør det. Endret 3. mai 2005 av johanol Lenke til kommentar
Calm Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har også kommet over sider som sier de tar Visa Electron. Problemet er bare at kortet mitt aldri hadde noe Visa-kortnummer, kun mitt norske kontonummer. Fikk det aldri til å fungere. Regner med at man må ha et Visa Electron kort med et 16-sifret Visa-kortnummer printet på kortet. Har aldri sett sånne i Norge, kun i utlandet. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Visa Electron kan du ikke handle med over nett. Ekke kredittkort Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Har også kommet over sider som sier de tar Visa Electron. Problemet er bare at kortet mitt aldri hadde noe Visa-kortnummer, kun mitt norske kontonummer. Fikk det aldri til å fungere. Regner med at man må ha et Visa Electron kort med et 16-sifret Visa-kortnummer printet på kortet. Har aldri sett sånne i Norge, kun i utlandet. Aha...Takk skal du ha Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har også kommet over sider som sier de tar Visa Electron. Problemet er bare at kortet mitt aldri hadde noe Visa-kortnummer, kun mitt norske kontonummer. Fikk det aldri til å fungere. Regner med at man må ha et Visa Electron kort med et 16-sifret Visa-kortnummer printet på kortet. Har aldri sett sånne i Norge, kun i utlandet. Stemmer. I en del land (f.eks. England, som Play primært retter seg mot) er det to typer Visa Electron, det ene et rent bankkort, det andre med 'fulle' Visa-funksjoner. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Finnes to typer visa electron, et som det som er i bruk i Norge, det kan kun brukes ved å dra kortet gjennom en terminal og slå kode, og et med 16 sifret visa kode på som kan brukes på "alle" måter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå