Gå til innhold

Hva er "card number"et på Visa Electron?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe MontyPython Box fra play nå men må oppgi card number. Man kan bruke Electron men jeg finner ikke noe nummer??? Noen som vet hva slags tall og hvor på kortet det sitter??

Er ikke Visa Election sånn Kidde-VISA uten kortnummer så det ikke kan brukes over nett etc?

Lenke til kommentar
Skal kjøpe MontyPython Box fra play nå men må oppgi card number. Man kan bruke Electron men jeg finner ikke noe nummer??? Noen som vet hva slags tall og hvor på kortet det sitter??

Er ikke Visa Election sånn Kidde-VISA uten kortnummer så det ikke kan brukes over nett etc?

Det står at de tar Visa Electron på siden deres så jeg tror de gjør det.

Endret av johanol
Lenke til kommentar

Har også kommet over sider som sier de tar Visa Electron. Problemet er bare at kortet mitt aldri hadde noe Visa-kortnummer, kun mitt norske kontonummer. Fikk det aldri til å fungere. Regner med at man må ha et Visa Electron kort med et 16-sifret Visa-kortnummer printet på kortet. Har aldri sett sånne i Norge, kun i utlandet.

Lenke til kommentar
Har også kommet over sider som sier de tar Visa Electron. Problemet er bare at kortet mitt aldri hadde noe Visa-kortnummer, kun mitt norske kontonummer. Fikk det aldri til å fungere. Regner med at man må ha et Visa Electron kort med et 16-sifret Visa-kortnummer printet på kortet. Har aldri sett sånne i Norge, kun i utlandet.

Aha...Takk skal du ha :thumbup:

Lenke til kommentar

Stemmer.

I en del land (f.eks. England, som Play primært retter seg mot) er det to typer Visa Electron, det ene et rent bankkort, det andre med 'fulle' Visa-funksjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...