Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Jeg er en fast bruker av funksjonen "Fast reply", men en ting irriterer meg. Hvorfor åpnes dette feltet kun hvis du har en cookie som tilsier at den skal åpnes? Alle andre foruminstillinger (antall innlegg per side ++), ligger lagret på serveren, og ikke lokalt på maskinen til brukerne. Jeg bruker mange forskjellige PC-er, og ofte bruker jeg PC-er på skolen. Fra hver gang jeg logger ut av skole-PC-en, så blir alle cookies slettet. Dermed må jeg gang på gang huke av før "Åpne Hurtigsvar automatisk når tilgjengelig?". Hvorfor må denne funksjonen bruke en cookie? Jeg er klar over at hvis den ikke skulle gjort det, så ville det ha blitt en ekstra spørring til databasen for hver gang et medlem leser et innlegg. Men ettersom det allerede blir foretatt utallige spørringer til databsen for hver post som blir lest, så kan vel ikke dette utgjøre den helt store forskjellen? Endret 3. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Feltet bruker cookie fordi systemet er laget slik, hvorfor utviklerene har gjort det slik kan jeg ikke svare på... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg