Gå til innhold

"Error" når jeg kjører Stress Test i CS?

Anbefalte innlegg

det som er det komiske er at jeg ikke fikk den error greia når jeg fikk mitt 6800gt kort, men etter den første formateringa så kom den opp, innstallerte samma drivere osv hehe. har formatert flere ganger etter det, men får fortsatt error. rare greier altså.

Samme sak hos meg.. Men så lenge alt annet fungerer så er eg fornøyd! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det som er det komiske er at jeg ikke fikk den error greia når jeg fikk mitt 6800gt kort, men etter den første formateringa så kom den opp, innstallerte samma drivere osv hehe. har formatert flere ganger etter det, men får fortsatt error. rare greier altså.

Samme sak hos meg.. Men så lenge alt annet fungerer så er eg fornøyd! :thumbup:

ja cs og hl2 fungerer jo utmerket så det er et fett ja :)

Lenke til kommentar

Jippi! Jeg fikk mitt nye gf6 kortet igår og får det samme error greia. Har bare lagt inn drivern. Men som bonus så har kortet mitt bestemt seg for å fryse seg i windows av og til.

Kan noen i samme slengen svare meg på om det kan skade et gf6 kort å bli slått på flere ganger uten å ha koblen inn den ekstra stømutgangen?

Endret av Dukle
Lenke til kommentar
Jeg har også "ERROR" med mit x800xt i stress testen.. Men med den gamle pcen min var det ikke error og da hadde jeg et geforce 4200 ti...

Så jeg tror det er normalt med "ERROR". ;)

Det er ein feil, blir retta sikkert opp etter neste patch.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har også "ERROR" med mit x800xt i stress testen.. Men med den gamle pcen min var det ikke error og da hadde jeg et geforce 4200 ti...

Så jeg tror det er normalt med "ERROR". ;)

Det er ein feil, blir retta sikkert opp etter neste patch.

Funker nå :thumbup:

Jeg fikk 106poeng hva fikk DU?

Lenke til kommentar
jeg fikk 170 fps i source testen med et ati radeon 9800 xt , det var med default instilinger, medium på shader osv;P

hm, jeg har 1600x1200 ellers alt på max (6800ultra 430x1200)

Trodde testen var som 3dmark at den kjørte en standard mode :blush:

Lenke til kommentar
Jippi! Jeg fikk mitt nye gf6 kortet igår og får det samme error greia. Har bare lagt inn drivern. Men som bonus så har kortet mitt bestemt seg for å fryse seg i windows av og til.

Kan noen i samme slengen svare meg på om det kan skade et gf6 kort å bli slått på flere ganger uten å ha koblen inn den ekstra stømutgangen?

hei du :)

maskinen starter vel ikke uten den ekstra strømpluggen koblet i?

kortet skal vel bare pipe?

ellers: har du sett på kortet ditt, står det en klistermerke: Peel off after washing

skal man pille den av?? Er det en tempsensor kanskje?

Jeg har 6800GT, softmoddet til 6800Ultra.

3dmark 03 score: 11800~

fps i video stresstest i cs:s: 99.2

i 3dmark, var jeg veldig imponert over battle of proxycon (test nr.2). Fikk nesten 100fps! I den flytesten fikk jeg vel 242fps.

Jeg har MSI GF6800GT og ingen "error" i video-testen.

Broren min, som har Radeon 9800PRO, har error i testen.

han påstår det er en endring utført av valve, pga. folk klagde over lav fps i stresstest. høres veldig merkelig ut at valve skal lage en mindre krevende test, pga. folk vil ha høyere score. Da mister man liksom litt av vitsen med testen!

Tror mao. han har misforstått.

ps. min cs:s har ikke blitt oppdatert på kanskje 3-4 måneder! (har flyttet).

gleder meg til jeg får nett, så jeg kan teste farcry (må jo patches til 1.3)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...