Gå til innhold

"Error" når jeg kjører Stress Test i CS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser på rage3d at det er et spillbug som ble med en at de nyeste patchene... for håpe det blir fixet snart :)

edit: har det problemet selv da.. siden det er en spillbig (iaf i følge rage3d....) har X800XT PE

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
ser på rage3d at det er et spillbug som ble med en at de nyeste patchene... for håpe det blir fixet snart :)

edit: har det problemet selv da.. siden det er en spillbig (iaf i følge rage3d....) har X800XT PE

quouter meg selv jeg ;)

:thumbup: da får jeg bare vente på bugfix :thumbup:

Lenke til kommentar

Det var en feil med Source. Spiller du online eller offline? Hvis du spiller online, så skulle CS:S ha vært patchet for lenge siden (4 mnd siden, kanskje).

Det var i alle fall patchen som fikset problemet for meg, og VALVe hadde den feilen i listen over bugs som var fikset.

Lenke til kommentar

For å klargjøre hva jeg mener: dette var en feil i selve stresstesten, som ble fikset i påfølgende patch. Jeg mente altså ikke at alt i Source var herpet. Stresstesten er bygget på Source-motoren, og feilen ligger da selvfølgelig i grafikkmotoren.

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar
For å klargjøre hva jeg mener: dette var en feil i selve stresstesten, som ble fikset i påfølgende patch. Jeg mente altså ikke at alt i Source var herpet. Stresstesten er bygget på Source-motoren, og feilen ligger da selvfølgelig i grafikkmotoren.

Godt presisert, men også må en huske at når det er en modell i spillet hvor det står 'error' i 3D, så er ikke dette en feil med grafikkortet. Dette er noe grafikkmotoren i selve spillet har puttet inn enten fordi modellen ikke ble funnet, shadere ikke ble funnet, modellen/shadere ikke kan vises på maskinvare osv.

Lenke til kommentar
Det var en feil med Source. Spiller du online eller offline? Hvis du spiller online, så skulle CS:S ha vært patchet for lenge siden (4 mnd siden, kanskje).

Spiller både on og offline, som fungerer helt ok.

Var bare ikke slik for 3 uker siden, før jeg fikk det nye skjermkortet :roll:

Lenke til kommentar

det som er det komiske er at jeg ikke fikk den error greia når jeg fikk mitt 6800gt kort, men etter den første formateringa så kom den opp, innstallerte samma drivere osv hehe. har formatert flere ganger etter det, men får fortsatt error. rare greier altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...