Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) I det siste har jeg merket at serveren ad1.hardware.no, altså reklameserveren, gjør forumet tregt. Dette har skjedd flere ganger ved tidligere anledninger også, og nå skjer det igjen. Siden tar lang tid å laste, og så får jeg melding om at operasjonen brukte for lang tid på å koble til ad1.hardware.no. Når dette skjer vises ikke reklamen. Dette er irriterende av to grunner: - Forumet bruker lengere tid på å laste. - Jeg åpner ofte opp 5-15 forumsider i hver sin tab, og at jeg får en melding opp på skjermen for hver eneste en er rimelig irriterende. Mitt spørsmål er da; hva skjer egentlig med ad1.hardware.no? Vil feilen(e) bli utbedret i snar fremtid? Edit: Slenger ved skjermbilde. Endret 3. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Var det ikke noen av grunnene til at beta-forumet var nede pga. reklameservern da? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 QUOTE (ZyreX @ 03/05/2005 : 17:45) Var det ikke noen av grunnene til at beta-forumet var nede pga. reklameservern da? Det er ukjent for meg... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Vi har skiftet annonseserver (mer kraft på plass), og dermed kan ting være litt ustabilt tidvis. Skal og sies at det går superduerraskt her nå Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 men angående reklamen, i IPB skinnet så er det en banner helt øvers.. som er helt tom.. men alikavel en reklame.. hvorfor er den der? har forøvrig fjernet den med adblock for å kanskje klare å laste forumet litt raskere:) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 QUOTE (Stig-Arne @ 04/05/2005 : 17:32) men angående reklamen, i IPB skinnet så er det en banner helt øvers.. som er helt tom.. men alikavel en reklame.. Bruk testskin. Ingen reklameboks der. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 QUOTE (Gimper @ 04/05/2005 : 19:20) QUOTE (Stig-Arne @ 04/05/2005 : 17:32) men angående reklamen, i IPB skinnet så er det en banner helt øvers.. som er helt tom.. men alikavel en reklame.. Bruk testskin. Ingen reklameboks der. Det besvarte ikke spørsmålet til Stig-Arne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg