sigen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvorfor fikk jeg ikke med en sjokolade fra netshop har de slutta med det? Jeg tror det har noe med hvordan de pakker varene på. Når de pakker flere komponenter i 1 stor eske bruker de å legge med sjokolade oppi. Når de bare sender 1 komponent (for eksempel et skjermkort),så pakker de bare gråpapir rundt orginalesken. Det er rett og slett ikke plass til sjokoladen da. Dette har jeg opplevd et par ganger selv. stemmer dessverre ikke alltid det heller... bestilte ca 10 komponenter...stor eske med mye papir og drit oppi...ingen sjokolade Ja, det stemmer at det ikke altid stemmer Jeg bestilte 2 stk. Seagate Barracuda 250GB NCQ S-ATA og et KOSS PortaPro headset (headsettet betalte broren min for) og jeg fikk ikke noe snop Men det er jo ikke verdens undergang heller, men det er litt kjipt at jeg må sykle 6 km for å få litt snop mens jeg innstallerer komponentene Fra Vendur.no fikk jeg derimot en SYKT god slikkepinne (kjærlighet på pinne for de som fremdeles sier det) og det var en sponsorpakke! Lenke til kommentar
Såkk Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvorfor fikk jeg ikke med en sjokolade fra netshop har de slutta med det? Jeg tror det har noe med hvordan de pakker varene på. Når de pakker flere komponenter i 1 stor eske bruker de å legge med sjokolade oppi. Når de bare sender 1 komponent (for eksempel et skjermkort),så pakker de bare gråpapir rundt orginalesken. Det er rett og slett ikke plass til sjokoladen da. Dette har jeg opplevd et par ganger selv. stemmer dessverre ikke alltid det heller... bestilte ca 10 komponenter...stor eske med mye papir og drit oppi...ingen sjokolade Ja, det stemmer at det ikke altid stemmer Jeg bestilte 2 stk. Seagate Barracuda 250GB NCQ S-ATA og et KOSS PortaPro headset (headsettet betalte broren min for) og jeg fikk ikke noe snop Men det er jo ikke verdens undergang heller, men det er litt kjipt at jeg må sykle 6 km for å få litt snop mens jeg innstallerer komponentene Fra Vendur.no fikk jeg derimot en SYKT god slikkepinne (kjærlighet på pinne for de som fremdeles sier det) og det var en sponsorpakke! Jeg gikk helt i bakken her når jeg fikk Hval sjokis fra Komplett.no.. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Da jeg bestilte pc'n min for et år sia, fikk jeg ingenting.. Musa og tastaturet ble ødelagt, og da jeg fikk reklamasjons-greier fikk jeg en lion. Fikk også lion da jeg fikk ny disk fordi den gamle ble ødelagt Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har en mistanke om at Netshop kun leverer med sjokolade på visse varer.Har ihvertfall fått sjokolade de 3 gangene jeg bestilte WD 250GB Raid Edition S-ATA. Da kan jeg presisere at Zalman 7000B-Cu gir drops Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Bare fått drops jeg alle gangene fra Netshop. Fikk det når jeg bestilte mer RAM til min bærbare PC, Når jeg fikk min bærbare PC og når jeg fikk bytta DVD drevet. 3 dropspakker Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 jeg fikk med 1 lion sjokolade når jeg bestilte pc'en min Skal si den ekstra energien man fikk gjennom sjokoladen gjorde seg godt under Far Cry Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 fått med lion på alle diskene jeg har bestilt Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Sikkert noen av pakkerne på Netshop som er snillere enn andre. Det sitter noen sure gamle gretne gubber der som hater ungdom og som en grusom hevn ikke legger sjokolade i pakken, men drops i stedet... eller i verste fall (skrekk og gru) ingen verdens ting bortsett fra det som er bestilt :!: Ellers så er det sikkert bare det at de til tider går tom for sjokolade. Har nok en fornuftig forklaring alt sammen. Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 å jeg som trodde det var noe alvorlig da jeg så denne tråden.. ble nesten bekymra her :!: sjokolade, haha, liker best cuba så jeg overlever fint uten lion eller harde knaske drops Lenke til kommentar
Krissern Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Husk at du betaler frakt for den snopen Fikk Drops av komplett en gang.. nesten så jeg fikk lyst til å bæsje i esken og sende den tilbake så vond var den! Endret 4. mai 2005 av Krissern Lenke til kommentar
genetex Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ingenting har skjedd med netshop, bare de griske folkene som ikke tåler at de ikke får en liten skjokolade. Folka der jobber sikkert så bra de kan for dere, skjokoladen kommer visst den kommer, du burde vere fornøyd uansett! Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Tror det er han som har pakket skjermkortet mitt som rett og slett spist opp min sjokolade evt drops... For kompisen min fikk og han bestilte en disk bare.. På sjokkisen var det et klistremerke og der stod det ... (takk for at du handler hos netshop) Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Bestilte fra weekendtilbudet denne helgen. Fikk ikke noe godteri. Jeg tok faktisk meg selv i å bli skuffet Har alltid fått Lion sjokolade når jeg har bestilt med dem tidligere. Men som noen her på forumet sa, det kommer an på hvordan varene er pakket. Denne gangen var det bare gråpapir rundt original esken på varene jeg fikk. (mao. ikke plass til sjokolade) Skal ha det i bakhodet neste gang jeg bestiller, bestille varer de ikke bare kan ha gråpapir rundt Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Logitech MX 510 kvalifiserer til drops Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Fikk pakken min idag og der lå det en stor lion og ventet på meg.. Den er nå spist opp, og god var den... Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg fikk et drops da jeg bestilte fra microplex! (og en mini radio med batterier) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det gjelder ikke visse varer nei. Jeg bor i Tønsberg og er svært ofte innom Netshop i Sandefjord og henter varer, da får jeg alltid sjokolade =) Fikk til og med sjokolade på en 24-20-pins ATX-overgang Hehe. Den ene gangen hadde jeg 3 ordrer jeg la inn etter hverandre, da jeg kom for å hente alle 3 noen dager etterpå, fikk jeg 3 sjokolader. Så jeg tror det skyldes tomme sjokoladelagre eller svin på skogen hos de ansatte i Netshop Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 bortsett fra når det ikke er plass så tror jeg den logiske forklaringen må nesten være at de er tomme for sjokolader. men dere som er kunder hos dem kan jo spørre support hos dem. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 men dere som er kunder hos dem kan jo spørre support hos dem. Mail til support@netshop: Kjære netshop Hvorfor fikk jeg ikke med snop (Lion, drops, eller noe sånn) når jeg bestilte varer hos dere sist? MVH Ola Nordmann Bilr vel egentlig for dumt det, eller? På en annen side, så kan vi få et endelig svar, og avslutte denne diskusjonen Lenke til kommentar
panybs Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har aldri fått med meg noe ekstra når jeg har bestilt før. Aldri! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå