PoNdUs Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvorfor fikk jeg ikke med en sjokolade fra netshop har de slutta med det? Kjøpte er skjermkort til 3500 så fikk jeg ikke noe.. snufs ikke så mye som et drops engang (ikke at det er livets undergang....) Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Tror helst dette har med å gjøre at de ikke liker deg og prøver å bli kvitt deg som kunde. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Mykje aktivitet? Tomt for snop? Gløymde det i farta? Eg har fått kvite drops dei 3 siste gangane, men denne gangen var det sjokolade Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Fikk heller ikke noe da jeg bestilte mp3-spiller derfra i høst. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 bra det er flere som ikke får... har bestilt varer derfra for nesten 30 000 på 3 ordrer (1 uke siden)...fikk ikke med noe ekstra! Har enda en ordre inne nå...får håpe det kommer noe da Lenke til kommentar
pæren Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ja det er jammen godt at vi får klart opp i livets store spørsmål har på forumet... Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg bestilte en ekstern disk for litt siden og fikk ikke noe godis hehe Lenke til kommentar
Makky Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ja det er jammen godt at vi får klart opp i livets store spørsmål har på forumet... er jo det som var det "lille ekstra" når de kom på det harde markedet Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg har fått Lion sjokolade hver gang Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg har fått Lion sjokolade hver gang fikk med en lion da jeg fikk pakke fra de sist fredag, har alltid fått med noe fra de. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvorfor fikk jeg ikke med en sjokolade fra netshop har de slutta med det? Jeg tror det har noe med hvordan de pakker varene på. Når de pakker flere komponenter i 1 stor eske bruker de å legge med sjokolade oppi. Når de bare sender 1 komponent (for eksempel et skjermkort),så pakker de bare gråpapir rundt orginalesken. Det er rett og slett ikke plass til sjokoladen da. Dette har jeg opplevd et par ganger selv. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Haha, jeg fikk 2xLion for en uke siden da jeg bestillte trådløs router og trådløst nettverkskort Dem liker tydeligvis meg, lol.... Francis Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hører at mange her får sjokolade (til og med Lions sjokolade), men alt jeg fikk da jeg bestilte varer fra de var en liten dropseske med harde, ganske smakløse drops. Dette er horribelt, skal aldri mer handle fra de for det er jo sjokoladen jeg egentlig betalte for. Ok, for de som ikke skjønte det, så var dette altså ironi. Det er ikke krise eller verdens undergang om dere ikke får sjokolade. Hvis det er så veldig viktig, så stikk innom en kiosk eller butikk og kjøp en sjokolade da vel. Du kan få ganske mye for 10-15 kroner Lenke til kommentar
Makky Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvorfor fikk jeg ikke med en sjokolade fra netshop har de slutta med det? Jeg tror det har noe med hvordan de pakker varene på. Når de pakker flere komponenter i 1 stor eske bruker de å legge med sjokolade oppi. Når de bare sender 1 komponent (for eksempel et skjermkort),så pakker de bare gråpapir rundt orginalesken. Det er rett og slett ikke plass til sjokoladen da. Dette har jeg opplevd et par ganger selv. stemmer dessverre ikke alltid det heller... bestilte ca 10 komponenter...stor eske med mye papir og drit oppi...ingen sjokolade Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hva?!? Skjokolade?!? Har bare fått dråps jeg!! Svindel! Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Fikk en Lion når jeg bestilte 2 disker derifra for kort tid siden :!: Må si det skal lite til for å få oss datainteresserte til å gå Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 jeg har fått Lion sjokolade hver gang Og den var veldig god mens jeg koste meg med den nye skjermen min. Lenke til kommentar
fujifrik Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hahaha.. jeg fikk 2x Lion da jeg kjøpte mus og musematte (mx518 & corepad) Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg var og hentet et 6800ultra der her om dagen og da fikk jeg to lion! Desverre var ikke grafikkkortet til meg men lionene tok jeg selv Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Jeg har en mistanke om at Netshop kun leverer med sjokolade på visse varer. Har ihvertfall fått sjokolade de 3 gangene jeg bestilte WD 250GB Raid Edition S-ATA. Endret 4. mai 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå