Potetfar Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Denne synes jeg var ganske bra... Hei ho, jeg har nå klart og slette Recycle bean fra desktop. Uten og tenke på konsekvener, så det jeg lurte på var hvordan i huleste får jeg den tilbake? så jeg kan se hvor halv slette filer ligger?. Så fikk han blandt annet dette svaret: Recycle bean: Resirkulerbar bønne. Spesiell type bønner som kan spises, deretter slippes (se "Bønne, slippe en"), og så spises igjen. Og dette er selvfølgelig ikke ment som noe personuthenging, hvis noen skulle missforstå. Her er linken til tråden, hvis moderator likevel føler at det er uthenging, skal linken selvfølgelig slettes. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...hl=recycle+bean Endret 3. mai 2005 av Potetfar Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Greit nok at man slipper bønner, men å bruke de om igjen? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ville ikke brukt en bønne om igjen, uansett. Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Endelig et skikkelig bra gullkorn. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 min papirkurv heter Mr.Bean .... Lenke til kommentar
morra Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hahaha, den var god. Hvordan kan han klare å skrive så feil hvis han har engelsk windows (hadde sannsynligvis skrevet papirlurv om han hadde norsk versjon)? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hahaha, den var god. Hvordan kan han klare å skrive så feil hvis han har engelsk windows (hadde sannsynligvis skrevet papirlurv om han hadde norsk versjon)? Eller kanskje tapirkurv? Du vet, en sånn kurv for tapirer...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå