Gå til innhold

dell (Garanti Oppgraderinger)

Anbefalte innlegg

jeg har tenkt til og kjøpe en dell inspiron 6000

hva bør jeg velge? trenger jeg 3 års service? og er det verdt 2.775?

1 års henteservice (CAR - Collect og Return) [trekk fra 2.775,-]

basis pakke: 3 års service neste arbeidsdag support og 30 dagers online multimedia undervisning

va bør jeg velge? trenger jeg 3 års service? og er det verdt 2.775?

post-72-1115130028_thumb.jpg

Endret av sthomas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg personlig synes ikke det er verdt det!!!

vis du kjøper en dell pc som er "billig" som denne hadde du da valgt og betale 3000,- for det?

ser at du skal kjøpe deg en Dell Inspiron 9300 hvor mye betaler du for den med ditt oppsett?

har sett litt på Dell Inspiron 9300 :love: hva er bra med den makinen?

Endret av sthomas
Lenke til kommentar

Jepp. rått når man kan få en bærbar med GeForce 6800 go til 13.000 kr.

Det eneste minuset ved 9300 er vel at den nettopp er stor. 15" er en mye mer behagelig størrelse syns jeg..

Hadde jeg hatt 10-11-12.000 til bærbar ville jeg nok valgt Inspiron 6000 med oppgradering av prosessor (1,5-1,6 P-M) og skjermkort X300 128MB.. + eventuelt skjerm med høyere oppløsning og/eller DVD-brenner..

hadde jeg hatt 14-15.000 derimot, så tror jeg Inspiron 9300 hadde vært aktuell (med GeForce 6800 go, skjerm med høyere oppløsning og DVD-brenner.. og eventuelt en liten oppgradering av prosessoren.)

Jeg, som føler jeg er ganske dreven med data og hardware, hadde nok ikke betalt 3000 kr. under Garanti Oppgraderinger..

Om du føler det samme må du neste finne ut selv :)

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Jepp. rått når man kan få en bærbar med GeForce 6800 go til 13.000 kr.

Det eneste minuset ved 9300 er vel at den nettopp er stor. 15" er en mye mer behagelig størrelse syns jeg..

Hadde jeg hatt 10-11-12.000 til bærbar ville jeg nok valgt Inspiron 6000 med oppgradering av prosessor (1,5-1,6 P-M) og skjermkort X300 128MB.. + eventuelt skjerm med høyere oppløsning og/eller DVD-brenner..

hadde jeg hatt 14-15.000 derimot, så tror jeg Inspiron 9300 hadde vært aktuell (med GeForce 6800 go, skjerm med høyere oppløsning og DVD-brenner.. og eventuelt en liten oppgradering av prosessoren.)

jeg har nå 8k så jeg har valget mellom og vente eller kjøpe dell inspiron 6000 :hmm:

Lenke til kommentar

Det er umulig å si om en slik ordning er "verd" pengene, fordi du vet ikke om du får bruk for det. Hvis tre år har gått og ingenting galt har skjedd med PC-en så kunne du spart deg de tre tusen. Det er som livs- og ulykkesforsikringen jeg har betalt på i årevis. Om jeg noensinne får bruk for den vet jeg ikke, men det ville være dumt å ikke ha den hvis noe skjedde.

Jeg valgte 3 års service på min XPS, pluss Complete Care forsikting mot skader og tyveri. For meg er maskinen et arbeidsverktøy, og det serviceavtalen koster i året er tapt på et par dager hvis jeg ikke får jobbet.

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke betale for 3 års garanti, og jeg har heller ikke råd til det. :thumbup: Det er ikke noe stor krise for meg om pc-en ikke funker en uke eller to, det er bare kjipt :!:

Om det skulle skje noe etter 1 år så har jeg en onkel som jobber med å fikse laptoper så han kan sikkert ta en titt. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...