Jdronnen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har nettopp kjøpt og innstallert en: NortQ PSU! Jeg satte den med vifta NED! Har det noe å si ???? Jeg får en sånn helt jævlig pipelyd hvert 5 sekund! Og den er skikkelig høy! Hjelp! Takker for alle velmente svar! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det skal ikke ha noe å si. Får du boota pcen eller kommer pipinga under oppstart? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 min BzerK er ialle fall oppned Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg får boota og ALT! .. alt er helt normalt! ... Men den piper som faen! Piiiiiiippppppppp.........ppppppiiiiiiiiiiipppppp!!! GURI MALLA så irriterende!!! Vurderer å sende den inn igjen !! faen! Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) dakar.. qtec = drit på boks Endret 4. mai 2005 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Bountyhunter(BF:V)' date='04/05/2005 : 13:40'] dakar.. qtec = drit på boks Det var nå ikke Q-Tec dat var snakk om nå da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Den skal stå den da. hva får deg til å tro at vifta skal stå å spy rett inn i en metall plate? (lokket) Uansett er det en garantisak. Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Den skal stå den da. hva får deg til å tro at vifta skal stå å spy rett inn i en metall plate? (lokket) Uansett er det en garantisak. HEHE! Er jo ikke ALLE som har miditower da vettu ... og da blåser ikke den vifta rett i lokket.. derfor jeg spurte! Alle er sikker på det er garantisak ? Så jeg bør bare sende den inn igjen til komplett og klage ? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 komplett har et fint retursystem, som du må skrive hva som skjer osv, så får du retur nummer av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå