Konte_Karave Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hai. Jeg har et problem som en av dere sikkert kan finne ut av. Jeg fikk ny brenner til konfirmasjonen(Memorex 24x), men Nero ser ikke ut til å finne den. Inf.:Nero var ikke programmet som fulgte med; jeg fikk en feilmelding under installasjonen, at windows installer'n min var for gammel. (Jeg kjører win98SE) Jeg finner brenneren som stasjon og den fungerer fint som cd-avleser (altså jumperne står rett). Hvis noen har tips så får dere bare sende inn så skal jeg prøve det dere foreslår. På forhånd takk! :wink: Mvh. n.r.g Lenke til kommentar
Konte_Karave Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 oi sorry.. feil topic.. webmaster: bare slett denne fra systemet :smile: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 har også hatt dette problemet med min yamaha 4/4/16, men da hjelper det å ha av maskinen en liten stund..så finner maskinen den igjen du kan prøve å koble om ide-kablene på maskinen din...kanskje det hjelper. følgende oppsett anbefales: ledning 1: hardisk + cd-brenner ledning 2: cd-rom + eventuell dvd/hardisk nummer 2 eller lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå