megaray Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei ! Jeg har en D-Link 624+ som har fire porter ut + wlan. Men jeg kunne trenge flere vanlig porter da jeg har brukt opp de 4 som allerede er på DI-624+......... Da kommer spørsmålet; kan jeg kjøpe en DI-624+ til og slenge den på den første ?? og få 7 tilsammen ?? Finnes det en router med flere porter og wlan ?? ( må ha wlan ) Eller er det en bedre løsning ?? alle forslag tas i mot med takk ! mvh Ray Lenke til kommentar
H80 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvis du er fornøyd med ruteren din ellers, kjøp deg en switch. Plugg den på en av portene på DI-624'n. Dette er helt smertefritt, du beholder wlan, dhcp og all funksjonalitet på ruteren, du får bare flere porter. Switcher fås i alt fra 4 porter og oppover. En god 8-ports switch bør du kunne få for under 500 kroner. Lenke til kommentar
megaray Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Hei ! Takker og bukker for svaret ! det var jo ganske enkelt ! mvh Ray Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg ville anbefalt denne 8 porters CNet switchen. Med en pris på 250 kr og 8 porter, får du et billig og godt alternativ. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg ville anbefalt denne 8 porters CNet switchen. Med en pris på 250 kr og 8 porter, får du et billig og godt alternativ. Helt ening! Har denne porten selv og den fungerer HELT smertefritt. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har dog 5 porters-utgaven, men den funker helt perfekt. Har ikke hatt noe problemer med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå