phnx85 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 En kompis av meg har klart å svi mellomtonene på sine Cerwin Vega V15-F og får det sannsynligvis ikke det det på garantien. Hvor kan man få kjøpt nye mellomtoner? Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 snakk med hifiklbben så skaffer de det! Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 snakk med hifiklbben så skaffer de det! De skulle ha 500-600 pr element. Lurte bare på om det er mulig å få tak i billigere andre plasser. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Nei, da vet jeg ikke min arme råd.. Du kan jo alltids bytte det ut med et annet element, fra eltek eller noe sånt men det er ikke alltid så heldig. Hvorfor ikke på garantien? Endret 3. mai 2005 av bjarne88 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nei, da vet jeg ikke min arme råd.. Du kan jo alltids bytte det ut med et annet element, fra eltek eller noe sånt men det er ikke alltid så heldig. Hvorfor ikke på garantien? jeg kan svaret på denne han har spilt høyt på forliten forsterker vill ikke si at 500-600 er dyrt for mellomtoner , setter du i billige jall elementer så blir det enda mindre mellomtone , og cv har ikke akkurat nokk fra før . jeg ville heller kjøpt noen bedre (potensielt dyrere elementer) av annet merke hvor store skal di være ?? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 han har spilt høyt på for liten forsterker Been there,done that. hehehe For liten forsterker på alt for store høyttalere er verdens dårligste kombinasjon. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Forsterkeren som blir brukt høytalerene er en NAD C352 og i følge Hifiklubben er ikke den for liten. Å bruke noe annet enn CV elementer er uaktuelt. Jeg bare lurte på om det var mulig å kjøpe CV elementer billigere noen andre plasser. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Forsterkeren som blir brukt høytalerene er en NAD C352 og i følge Hifiklubben er ikke den for liten. NAD C352 er ikke akkurat verdens største forsterker. Skulle ikke være noe problemer med å få den til å "kveles" sammen med et par V15-F. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Mellomtonene får hifiklubben for 2-3 hundre så tar de resten selv:) Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Nå har enda en mellom tone blitt svidd, men denne gangen har han en ny forsterker på 2 x 200W @ 8 Ohm. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå